Älvsby talo

Kellään muilla kokemuksia älvsby taloista? itsellä ainakin paketin jo ostaneena, huomannut ettei homma olekkaan ihan niin kuin myyjät vakuuttelevat luvataan sitä ja tätä vähän kuin ei itse tarvitsisi tehdä "mitään" mutta jo perustuksista alkaen joutuu olemaan mukana.... ja kun yrität kysellä ävsbyn myyjiltä ja sinulle nimetyltä älvsbyn edustajalta niin et saa kiinni eivät soita vastaajaan jätetyistä pyynnöistä huolimatta. Yksin kertaisesti mikään ei toimi.... eli nimi paperissa ja ostaja oman onnensa varassa. Eikä siinä kaikki vaan se määrä minkä itse joutuu tekemään talopaketin rakentamisessa mutta sitähän ei sinulle kerrota sen huomaat sitten vaihe kerrallaan. :-(

jooo halpa ja hyvä!

Et ole ainut tuossa tilanteessa.. jatkuvasti saa lukea ja kuulla tyytymättömistä älväriin sekaantujista.

Mutta, niinhän se joka asiassa menee, että köyhällä ei oo varaa ostaa halvinta.

On se ny kumma, jos halvalla ei saa hyvää palvelua ja laadukasta taloa.

Kyllä saa, muttei älväriä, vaan kun tekee itse.

Juuri niinkuin edellinen mainitsi.

Tein/teen itse ja saan halvalla ja hyvän. Hartiapankilla ja kertopuusta. Ei tarvii sitten jälkeenpäin ihmetellä. 

juuri rakennettu älvsbytalo ja voin sanoa että eipä siinä juuri mitään joudu itse tekemään. mulle jäi hommiksi olla apumiehenä 4pv jolloin hommiin olisi kuulunut vain lautojen liikuttelu ja siivous mutta tarjouduin myös villoitushommiin että tulee varmasti kaikkiin paikkoihin. riippuen sitten tietysti sitten vastaavasta mestarista mutta jos olet palkannut hyvän niin hän hoitaa kaikki tarjouspyynnöt ja liittymiset ja luvat yms…

enkä siitä halvuudestakaan nyt menisi sanomaan. meillä meni 190ke ja tontti oli jo omana entuudestaan. 130ke talo ja 60ke muihin.

uuri rakennettu älvsbytalo ja voin sanoa että eipä siinä juuri mitään joudu itse tekemään. mulle jäi hommiksi olla apumiehenä 4pv jolloin hommiin olisi kuulunut vain lautojen liikuttelu ja siivous mutta tarjouduin myös villoitushommiin että tulee varmasti kaikkiin paikkoihin.

-eikö tuo Älväri tule valmiina pihalle (pl. yläkerta)?

enkä siitä halvuudestakaan nyt menisi sanomaan. meillä meni 190ke ja tontti oli jo omana entuudestaan. 130ke talo ja 60ke muihin.

-130th e on kyllä älyttömän vähän, jos talo on enemmän kuin 2h.