Onko kokemuksia Klassikkotaloista ja Mittavataloista? Hinta-laatu suhde?
Olen saanut molemmilta aika samanlaiset tarjoukset.
Talopaketti päätös pitäisi tehdä tässä kesän aikana......
Otan mielellään vastaan mielipiteitä, sekä hyvää ja huonoa !
Onko kokemuksia Klassikkotaloista ja Mittavataloista? Hinta-laatu suhde?
Olen saanut molemmilta aika samanlaiset tarjoukset.
Talopaketti päätös pitäisi tehdä tässä kesän aikana......
Otan mielellään vastaan mielipiteitä, sekä hyvää ja huonoa !
Mittavakodista ei ole kokemusta. Itse valitsimme Klassikkotalot. Valitsimme sen Kastellin sijasta, koska pystyivät tarjomaan paremmat eristysvaihtoehdot (erikoispaksun seinän) ja muutenkin "laadukkaamman" oloisen ratkaisun.
Talopaketin toimitus on viikolla 26 ja tähän mennessä palvelu on ollut erinomaista. Muutokset ja puutteet on korjattu mukisematta. Tähän toki vaikuttaa paljon myyjä.
Meille taas tuli Mittavakoti viikolla 18 ja nyt on torppa vesikatossa… itse valitsin Mittavan muun muassa mukavan myyjän vuoksi… Klassikkotaloiltakin sain tajouksen, mutta en tavannut ketään henk.koht.
Mittava on hoitanut myös kaikki muutokset ja puutteet ongelmitta toistaiseksi. Myyjän saanut tontille soittamalla, jos ongelmia ollut ja on aina tavoitettavissa…
Minulla tarkoitus osallistua itse paljon talon tekoon, joten tästäkin syystä päädyin Mittavaan (precut)
Pystytyksen vesikattoon otin Mittavalta.
Ja lisäys vielä.
Ennen kuin itse osasin tehdä päätöksen keväällä 2007 niin kävimme myyjän kanssa katsomassa muistaakseni 4 tai 5 rakenteilla olevaa/valmista Mittavakotia. Näkemäni miellytti.