Millaisia kokemuksia ihmisillä on eri keittiömerkeistä. Selailin eri valmistajien sivuja, eivätkä ne vakuuttaneet minua. Isku keittiöillä oli tyylikkäimmät ja selkeimmät sivut mielestäni. Onko kellään kokemuksia Iskun keittiöistä? Onko palvelu ja laatu yhtä tyylikästä kuin nettisivut?
Juuri taannoin oli pitkähkö threadi aiheesta… löytänet? Itsellä on Puustelli ja ei mitään valittamista, aikatauluissa tai laadussakaan. Yhtä vedintä piti odotella ja soitin kerran perään, mutta se on niin pientä kun vertaa joihinkin kauhutarinoihin. Hintakin oli kilpailutettuna toiseksi halvin (Isku halvin) kun sattui olemaan juuri silloin kiiltävä valkoinen “kampanjahintaan”, päälle tuli AEG:n induktiotaso.
Soita tänne tai mene käymään. Sieltä löytyy tasot, saranat ja vetimet, siellä on myös malli keittiöitä nähtävänä.
Ostettiin iskusta keittiö, kokemuksia tuolla...http://irc-galleria.net/blog.php?nick=erimar
Kuvia tulee kun ehdin laittaa.
Meidän kiintokalusteet tuli kaikki Esan Levykalusteelta. http://www.esanlevykaluste.fi/fi/yritys.html He olivat ainoita jotka pystyivät täyttämään kaikki toiveemme. Palvelu oli hyvää, voin suositella lämpimästi. Hinnat hieman Puustellia edullisemmat.
Puustelli myös täällä, ei valittamista. Ainoa virhe toimituksessa oli vääränkokoinen kulmataso, mutta kävi myyjä samana päivänä katsomassa ja teki reklamaation tehtaalle. Viikossa saatiin sopiva taso tilalle ja ovelle kannettuna.
Puustelli ollut kyllä tähän astisista kalusteista ehdottomasti nopein asentaa. Kaikki mekanismit yms. tosi nopeasti asennettavia jos ei jo paikallaan tehtaalla laitettuja. Monellakohan muulla merkillä muuten kaapit tulevat sisään kannettuina?
Parma kalusteet, ovat oleet käytössä kohta 3v. Ei ole muuta, kuin jäte kaappi (stala) piti vaihtaa viime syksynä reklamaatio keittiö toimittajalle, josta laittoivat uuden jäte kaapiston takuuna.
entä nixin keittiöt? sivut vakuuttavat. Valantian desingia
Kalustetukku oli silloin aikanaan halvin. Parasta jos haluaa sekä palvelun että materiaalin osalta niin sitten pitää valita joku muu
Tee se itse mies kaataa puut omasta metsästä jne… Tavallisena tallaajana komppaan Puustellia, joka meillä oli näistä “merkkikeittiöistä” halvin. Kaupan teon jälkeen ei tarvinnut muuta kuin odottaa, että pääsee kokkaamaan. No pyyhin kyllä pölyt ennen muuttoa.
Itse otin paikalliselta toimijalta ja olen erittäin tyytyväinen. Hinta oli em. puustellin kanssa aika samoissa, tavarat sisään kannettuna, vain ovet ja kahvat piti tyrkkiä itse paikalleen.
Yksi virhe rungoissa oli, mutta runko korjattiin noin tunnissa, samalla kun kävin muita juttuja hoitamassa.
Myös runkotavara oli kotimaista tuotantoa, varsin laadukasta.
Ikäviä kokemuksia Puustellin pyökkikehysovista tiskipöydän ja kuivauskaapin ovien ovipeiliin imeytyy veisroiskeet ulko- ja sisäpuolelle. Valmistaja todennut vain, että käyttäjän osamaattomuutta, tosi on ytittänyt lakalla paikata kehyksen alarakoa. Veden muovaama kirjavuus jäänyt paikkauslakan alle, että näin meillä 2010-2011.
Onko kukaan tilannut virosta keittiötä? käytiin siellä vähän aikaa sitten ja hinnat oli kohdallaan?