Lappli, Plania ja Vaaja

Olen loppusuoralla talopaketin valinnassa ja jäljellä on Lappli, Plania ja Vaaja. Onko teillä hyvät lukijat kokemuksia kyseisistä taloista ja siitä miten hommat ovat sujuneet kauppojen tekemisen jälkeen (alueena Uusimaa)?

Plania, uusima… alkuun sujui ihan ok, kaikki puuttuvat materiaalit tuli ihan nopeasti… Kun vika erä oli maksettu niin yllätys, yllätys hommat muuttui nihkeäksi…

Eli taitaa kannattaa suurennuslasin (ja ammattilaisen) kanssa tarkistaa tönö todella tarkasti ennenkuin suostuu loppuja maksamaan niin ei tarvitse sitten tapella jälkikäteen…

Lapplista minulla positiivisia kokemuksia. Tavara hyvää ja sitä riittävästi.

Meille tuli Vaajatalojen suurelementti. Joitain kuvia pystytyksestä tuossa galleriassa nimimerkin alla. Hommat sujui hyvin ja meillä kävi tuuri asennusporukan kanssa, sillä nämä tekivät hommat asiallisesti ja päätimpuri oli selvästi kokenut 16v kokemuksellaan.

Monestihan sanotaan että talopaketti on niin hyvä kuin sen asentanut asennusporukka. (kaverilla kattotuolit 11cm kallellaan…)

Muutamat pienet reklaamatioasiat ovat sujuneet asiallisesti sekä nopeasti.

Laplilla hyvä palvelu…piirrustukset olisvat saanut olla kirvesmiehellä jo aikaisemmin jotta insinöörin ratkaisuja olis voinut ihmetellä ajoissa. Voisin ehä tehdä pitkästä tavarasta ensi kerralla…

Reincheck, ihan uteliaisuudesta, voitko kertoa tarkemmin tuosta kaverisi tapauksesta. Ilmeisesti vasta itse huomasi heiton? Miten asia lopulta hoidettiin?