Mihin kaikkiin talopaketteihin on mahdollista saada selluvillaeristys seiniin? Kastelliin kuulemma onnistuu, mutta mitään takuuta eivät suostu silloin myöntämään. Herralalla märkäpuhallettu selluvilla on yhtenä eristysvaihtoehtona ihan virallisesti. Mitenkäs muut talopaketit?
Onko yhtään elementtitoimittajaa, jolla on selluvillavaihtoehtoa?
Keskustelu selluvillan ja mineraalivillan paremmuudesta voidaan sitten käydä jossain muussa ketjussa...
“Onko yhtään elementtitoimittajaa, jolla on selluvillavaihtoehtoa?”
Tämä kysymys sisältää jo kaiken, että ei tarvitse
“Keskustelu selluvillan ja mineraalivillan paremmuudesta voidaan sitten käydä jossain muussa ketjussa…”
Montan lukutaito ja tekstinymmärrys on näemmä jälleen kerran ekaluokkalaisen tasolla.
Herra/Rouva/Neiti Repe Sorsa! Tässä lisää tekstiäsi:
"Mihin kaikkiin talopaketteihin on mahdollista saada selluvillaeristys seiniin? Kastelliin kuulemma onnistuu, mutta mitään takuuta eivät suostu silloin myöntämään. Herralalla märkäpuhallettu selluvilla on yhtenä eristysvaihtoehtona ihan virallisesti. Mitenkäs muut talopaketit?"
Tähänpä riittää esikoululaisenkin taito, joten olen silloin ylikoulutettu. Kiitoksia arvostuksestasi.
kiva että tästäkin palstasta on tulossa suomi24:n kaltainen. Asialliseen kysymykseen ei tule asiavastauksia. Olen pahoillani kysyjän puolesta. Ehkäpä vielä löytyy joku eristeasiaa tunteva, joka osaisi antaa vinkkiä?
Myös Klassikkotaloihin on mahdollisuus saada Termex-puukuitueriste seiniin. On pre-cut talo ja kuuluu Herralatalojen kanssa Koskisen Oy Taloteollisuuteen.
Honkatalojen Ekopuutalot tehdään Ekovillalla. www.honkatalot.fi
askarruttaa tuo märkäpuhallus,villa seinissä on tosi kosteaa, voiko se aiheuttaa hometta seinärunkoon kuivuessaan hitaasti(kun puhalletaan villa
ennen talventuloa,ehtiikö kuivua???)toinen on lattioitten valu,kuivatetaan liian vähän ja vedetään Plano-oikaisulillinki päälle,vesi jää muhimaan 2:den betoniliimakalvon väliin??? Onko tutkittua tietoa.TAPSA
Lattioiden kuivumisen ainut oikea toteaminen on kosteuden mittaus ennen päällystämistä. Mitkään nyrkkisäännöt eivät päde.
Olen törmännyt märkäpuhallettuun kohteeseen jossa seinät jouduttiin avaamaan ja eristämään uudelleen. Eriste oli kutistunut. Se nyt kylläkin oli suht harvinainen tapaus…