Minulla ei aukea linkkiä keskustelupalstalle enää tuolta oik. yläkulmasta "kysy,vastaamme". Sieltä se ennen aukesi. Joudun vapaasana hausta hakemaan itseni jollekkin keskustelualueelle ja sieltä pääsen ekalle sivulle.
Mitä on tapahtunut? Vai onko minulta estetty pääsy koko palstalle?
Keskustelupalsta on siiretty toiseen menuun. Katso vielä oikealle tuosta “Kysy, vastaamme”. Minusta tuo muutos on ihan hyvä.
No johan taas löytyi… Meinasi jo hätä iskeä!
Outo juttu…mulla ei tuota keskustelupalsta linkkiä löydy ollenkaan toiselta tietokoneelta.Pitää klikata summissa äärioikealta sinisestä palkista (tyhjää kohtaa)josta sitten sivukartan kautta vasta keskustelupalstalle.Toisessa tietsikassa palkki tosin näkyy???
Valikko saattaa olla selaimesi välimuistissa. Eli välimuistin tyhjentäminen selaimesta auttenee asiaan.
Voi olla myös selainkohtainen päivitys "ongelma".
Joku näissä teidän sivuissa mättää ku esim.keskustelupalstalle pitää mennä haun kautta.Normaalisti klikkaamalla oikeesta kohtaa ei yleensä tapahdu yhtään mitään.Sitte ku painaa backia ni menee takas aina etusivulle asti.Täytyy olla ylensäkki hyvät hermot jos jotain haluais lukea.Muut sivustot toimii töissä moitteettomast vain tämä bykii...
...Tämä siis työpaikkani koneessa jossa explorer.Kotona Mozilla jolla sivusto toimii normaalisti.
Eli ei ainakaan itse yhteydessä ole vikaa ja työnantaja vetää herneen nenään jos vaihtaa selaimen parempaan.
Onko muilla vastaavaa häikkää?
Mozilla pelittää. Tosin silläkään ei saa tota tsättilaatikkoa pois.
Saa sillä mozillalla zätin pois…en vaa muista enää miten.Katoppa hakukoneella…muistaakseni betonitohtori neuvoi miten se tehdään.
Mulla se tsättilaatikko hävisi jonkin päivitysjutskan myötä itsekseen. Taisin estää messengerin niin se hävisi sitä myötä.
Jos muutatte näytön asetuksia vähemmän tarkaksi, niin ikkuna aukeaa leveyssuunnassa pidemmälle. Tästä on se haitta, että kaikki näkyy sitten ruudulla pienempänä. Ei muuten ainut sivusto, mikä vaatisi tämän.
joo sivusto pelittää 1024x768 resolla, mutta esim. meidän lastenhuoneessa olevan vanhan koneen 20tuumasen näytön maksimiresoluutio on 800x600 niin sillä ei mahdu ollenkaan Messut ja Keskustelupalstavalikko näyttöön., eikä mitään vierintäpalkkiakaan tule, jotta voisi scrollata. Haun kautta ainoastaan pääsee tänne keskusteluun.