Mistä olette vuokranneet koneita ja laitteita

Mitä liikkeitä olette käyttäneet koneiden ja laitteiden vuokraamiseen? Onko hinnoissa paljon eroja? Tarve olisi meillä erilaiselle sälälle pikku hiljaa. Onko kukaan vuokrannut Bobcatia?

En tiedä mitä tarkoitat pikkusälällä mutta mielestäni tulee kyllä halvemmaksi ostaa kunnon työkalut heti alkuun omaksi kuin alkaa vuokrailemaan.. ja säästää hermojakin kun se kone on silloin saatavilla kun sitä tarvitsee

Kannattaa käydä kyselemässä vuokraamoista tarjouksia. Eiköhän hinnaston hinnat ole aika yhtenevät. Alennusprosentti sitten ratkaisee. Vuokraus hinnat ovat aika suolaisia, joten kannattaa ostella yleisimmin käytettäviä koneita. Itse olen hakenut vuokraamosta tähänmennessä ainoastaan tärylätkän(400kg) ja vibran.

Cramolta olen vuokrannut lattiahiomakoneen.

Ramirentin kanssa aika samoissa hinnoissa, mutta oli toimipiste lähempänä =)

Selaile nettiä ja kysele hintoja pienistä vuokraamoista. Hinnoissa on tosi paljon eroa noihin isoihin kuten cramo ja ramirent. Itse olen vuokraamosta vuokrannut lattiahiomakoneen, poravasaran ja kipsilevyhissin. Kaikki muut välineet olen ostanut itse ja suosinut halpoja laitteita kuten bilteman katkaisulaikka, bauhausin porat ja pöytösirkkelit, hongkongista deuzer naulaimet jne. jne.

Kannattaa katsoa netistä vuokraamojen hintoja kalliimmista työkaluista mitä uskoo tarvitsevansa ja vertailee niitä hintoja. Sitten puhelin käteen tai käynti paikanpäällä neuvottelemassa minkälaisen alennusprosentin tililleen mahdollisesti saisi. Tämän jälkeen valinta on helppoa.. tietenkin vuokraamon sijaitikin kannattaa hieman huomioida.

Noi listahinnat on vain listahintoja ja jokainen ilman sopimustakin saa niistä alennuksia. Itselläni hämeenrakennuskonevuokraamoon henkilökohtainen sopimus erään yrityksen kautta ja listahinnoista lähtee -70%

Niin ja tietenkin työkalut mitä tarvitsee koko projektin ajan niin kannattaa ostaa. Osan voi myydä projektin jälkeen jos ei tarvitse.