Elokuussa 2004 oli kysymys ulkoverhouksen neliöhinnoista. Koska siitä on aikaa jo jonkun verran, nuo hinnat voisi varmaankin "päivittää" tämän päivän tasalle.
Olemme uusimassa ulkoverhousta, joten hintatiedot olisi tarpeen.
Elokuussa 2004 oli kysymys ulkoverhouksen neliöhinnoista. Koska siitä on aikaa jo jonkun verran, nuo hinnat voisi varmaankin "päivittää" tämän päivän tasalle.
Olemme uusimassa ulkoverhousta, joten hintatiedot olisi tarpeen.
Sehän maksaa sen, mitä valitsemanne toimittaja pyytää.
Ilman asennusta ja ilman pohjamaalausta noin 10€/m2.Seinäpinta-ala…
Taitaa olla selvä laskusuhdanne käsillä, kun nämä taksikuski-/maanviljelijä-/ym. onnenonkijat alkavat keräilemään asiakkaita tihenevään tahtiin palstoilta.
Tiukempi ote valvojille näiden viestien suhteen, ettei tästä tule “keltaiset sivut”.
“Työ tehdään aina kuin itselle” -Eli hosumalla väärillä materiaaleilla ja väärin menetelmin ja sitten korjataan ja paikataan.
Taitaa DonAjatus puhua omasta työstään, mitä tekee! Markkinointia se on tuollainen pieni hiettokin palstalle, johon satuin. Töitä kyllä riittää, joten ei ole mikään pakko onkia täältä “asiakkaita” ja olen täysin tietoinen, että tuskin kukaan tämän kautta mitään kysyy. Olet kenties itse taksikuski/maanviljelijä ja siksi sinua sapettaa! En kuulu tuohon joukkoon, vaan rakennusalan ammattilaisiin!
No olisit käyttänyt ammattitaitoasi ja kertonut kysyjälle mitä hän kysyi: eli hinnan puuverhoukselle
"Töitä kyllä riittää, joten ei ole mikään pakko onkia täältä "asiakkaita" ja olen täysin tietoinen, että tuskin kukaan tämän kautta mitään kysyy. "
Ohhoh! Mikset käyttänyt sitäkin aikaasi siihen "tuottavaan työhösi", vaan täällä luuhaat turhaan.
Ehkäpä hän tekeekin juuri tuottavaa työtä. Jos vaikka työmaalla ei ole asiakas tai valvoja paikalla, joten voi huoleta laskuttaa tuntitaksan mukaan "paikallaolosta", hoitaa markkinointia keskustelupalstalla ja valitella sitten asiakkaalle materiaalien puutteesta, vääristä valinnoista, tavaroiden hakemisesta etc...
Otetaanpa aikalisä tällaisesta keskustelusta.
Kiitokset Leds:lle asiallisesta vastauksesta. Neliöt pitää vielä laskeskella tarkemmin.