Täytyy tässä loman jälkeen todeta, että ompas kummallinen keskustelu. Huijausta vai ei, mutta lehtiyhtiö on kyllä ryssinyt kylkiäistensä kanssa pahemman kerran. Jos jotakin luvataan niin kyllä tilaajan pitää voida luottaa siihen, että se myös tulee. Minun puolestani lehden nimen voisi myös jo mainita.
No ei kai kukaan kuvitellut alkavansa kosteusmittaajaksi tuosta noin vain, jollain kylkiäismittarilla?
Itse en luottaisi täysin edes “ammattimittaajiin”, totuus kun löytyy vain rakenteet purkamalla.
Ja anteeksi realismini, elämä ja käytäntö opettaa…
Ja anteeksi realismini, elämä ja käytäntö opettaa…
No ei kai kukaan kuvitellut alkavansa kosteusmittaajaksi tuosta noin vain, jollain kylkiäismittarilla?
Itse en luottaisi täysin edes “ammattimittaajiin”, totuus kun löytyy vain rakenteet purkamalla.
Tässä lehtitilauksessa on mulle jäänyt epäselväksi,että minkähän tasoinen tuo tilattu lehti oli.Kylläkait jokainen ymmärtää ihan aikuisen oikeesti,että nämä kylkiäiset ovat tasoa “kiinalainen vasara”.Ei niitä ole tarkoitettu oikeisiin töihin.Ne ovat niitä aikuisten LELUJA.Ei sitä aina saa mitä luvataan,ukkomiehillä tästä on kokemusta ja joskus poikamiehilläkin!
"No ei kai kukaan kuvitellut alkavansa kosteusmittaajaksi tuosta noin vain, ....?",
mutta rakentajaksi kuitenkin.
Liekö lehti "Osaava kodinrakentaja", se kun aikaisemmin on tyrkyttänyt kylkiäistä jos jonkin moista, lehti itse on sisällöllisesti vähän liiankin kevyt(=halpa). Tilasin itsekin kun vaikutti mainospuheissa ihan ok:ltä, mutta lehden juttujen keveys ja pintapuolisuus sai lopettamaan koko lehden tilauksen. Ehkä kerrostaloremontoija saa siitä jotain irti, mutta ei kodinrakentaja.
Erittäin hauskaa, että tästä on tuolla vielä kokonainen ketju lisää, kun tämä ei riittänyt.
Monta se ei ymmärrä edes kirjoitettua tekstiä.