Eikö kuluttajan pitäisi saada myyjältä kirjallinen takuu, jossa myyjä vakuuttaa puhdistamon täyttävän hajajätevesiasetuksen puhdistusvaatimuksen?
Pitäisi kyllä, mutta miten sen takuun antaa maasuodattamoille tai -imeyttämöille?
Loistava näkökulma. Takuuhan koskee normaalista vai mekaanisia laitteita.
Lopettaisitko jo? Jatka vaikka niitä eristyshommia.
On kyllä naurettava tyyppi.
Ensinnäkin käy jotain sairasta keskustelua monien persooniensa kanssa ja sitten käy antamassa itselleen plussaa ja muille negaa. Kyllä on sekasin…
Ylläpito voisi herätä ja pyyhkiä helvettiin kaikki haja-asutusalueen panospuhdistamoihin liittyvät, nykyiset ja tulevat uudet viestiketjut sitämukaa kun niitä ilmaantuu. Kaikki panospuhdistamoihin liittyvä banniin toistaiseksi. Puolet uusista viestiketjuista on samaa yksinpuhelua, paskanläträystä ja jankutusta. Keskustelunaiheena lienee toístaiseksi käsitelty....?
K.L
Juu. Penaltia täältäkin toivotaan.
Ei ylläpidolla ole kiinnostusta vaikka sivustoa kuinka terrorisoitaisiin. Itse olen silti painanut tuota :( naamankuvaa ja antanut suoraa palautetta jokaisesta näistä ketjuista joissa foorumin sääntöjä rikotaan. Suosittelen sitä muillekkin.
Muutenkin tuo äänestys menettää virkansa jos yhden henkilön annetaan tehdä useampi nimimerkki. Näyttäähän se toki hienolta kun joka viestissä on tasan 10 miinus ääntä. Lukuunottamatta tämän terroristin, jolla on sattumoisin 10 plusääntä joka viestissä. No, sama minulle jos se on katsottu foorumin parhaaksi.
Voihan tietysti olla, että tutkintapyyntö on tästä hepusta jo tehty ja krp tutkii asiaa taustalla.
Penaltia annettiin. Seuraamme tarkemmin jatkossa tapahtumia.
ks. säännöt
Onkos, niitä jätevesiasiantuntijoita, kuin pete ja vaihtuva numerosarja, vai muutenko näitä muita nimimerkkejä ärsyttää tämä keskustelu. Pitää ihan kääntyä valvojan puoleen, kun ei kirjoittelu miellytä. Olisi hyvä, että valvojat eivät laittasi poikki tätä keskustelua, jotta saataisiin enemmän kuluttajina tietoa näistä haja-asutus alueen toimivista jätevesi järjestelmistä. Vielä aikaa on monta vuotta ja laitteet kehittyvät koko ajan.
Meneppä hyvä majatalo tutustumaan aihealueeseen Vesi- ja viemäröinti ja sieltä jätevesijärjestelmät. Huomaat varmasti myyjän monologin.
Keskustelu on tervetullutta, kunhan noudatetaan palstan sääntöjä.