Autotalli oli homeessa riittääkö?

Eikös kysymys alunpitäen ollut siitä että lähteekö home tallista pesemällä pois . ja nyt ajan päästä kysyjä kirjoittaa että mielestään on lähtenyt, tai ainakin olosuhteet parantuneet, tai siis homeen kannalta huonontuneet, ettei ainakaan leviä enää. Miten sitten nuo Ylivieskan papit ja imaamit tähän kuuluu en tiedä ? 

"Ylivieskan papit ja imaamit tähän kuuluu". 

Minä, kun tulin sohaisseeksi tuota pesää eli autotallia, niin ajateltuna:ensiksi Ylivieska tarkoittanee polttamista, kuten joku edellä oleva vihjailee ja sitten toisekseen ne papit ja imaamit ilmeisesti on tulkittava siihen pahimpaan mahdolliseen homelajiin eli piilohomeeseen, joka saattaa jopa tappaakin elävän olennon ollessaan tai ainakin sairastuttaa pahasti pitkään vaikutusalueella asustelevan.

Vielä että ei kannata olla huolestunut autostaan. kyllä se tosiasia on, että auton kunnosta selviää aina rahalla, mutta ihmisen terveyttä ei aina rahalla saa takaisin - tuskin koskaan. 

Jos tatä ei tajuta, niin olkoon se kunkin asia, ei minun ainakaan tässä/tuossa autotallissa. 

Halusin nostaa kissan pöydälle nyt kylläkin rotta:n suojaksi. Jos ei onnistunut, niin ei maha mittään.

Kiitos "suomennoksesta". Tuota edellistä kirjoittaessani oli tuo Ylivieskan tapaus vielä senverran tuore ettei ollut minun tiedossani, kun ei tule noita kotimaan asioita enää aivan joka paivä päivitettyä. Saapihan sitä tosiaan ihmetellä että "mistä on kyse"..?

Aikamoiseksi provoomiseksi tämä keskustelu mennyt välillä aihetta sivuten ja välillä todellakin ohi, mutta jokainen tehköön johtopäätöksensä.