Onko mitään muuta keinoa kuin oven vaihto, että saisi talvipakkasen pysymään oven raoista ulkona?
Ovi on kaksiosainen taiteovi kuten kuvassa. Suurin lämpövuoto tapahtuu oven sivuilta.

Yhtenä vaihtoehtona on mietitty myös oven vaihtamista pienempään eli iso ovi korvattaisiin pienemmällä kulkuovella mutta en tiedä onko vaihtoehtoja joissa isomman oven saisi silti auki tarvittaessa.
PS: Trollit ja vastarannankiisket älkööt vaivautuko vastaamaan.
Kumilaahus tiivisteeksi oven sivureunaan. Ylemmän osan kohdalla sen asentaminen on helppoa, koska tuo osa tiivistyy karmiin vain yhdeltä suunnalta, mutta alemman osan kohdalla voi joutua tekemään kahdesta osasta koska tuo osa on ilmeisesti saranoitu rullalla keskeltä, joten se tiivistyy karmiin osittain molemmilta suunnilta. Käy ensin tutustumassa vastaaviin tiivisteratkaisuihin jos niistä ei ole asennuskokemusta ettei tule asennettua sutta-ja-sekundaa.