Duunari vetää herneen nokkaan

ja poistuu toistaiseksi palstalta. Jääpä enemmän aikaa rakennusprojekteihin. Tsemppiä kuitenkin kaikille…
Eihän näin helposti saisi provosoitua mutta tämä palsta on vienyt muutenkin liikaa aikaa perheeltä…

Palstaa jonkin verran seuranneena, ei kannata. Meinaan aina löytyy Monta, omppu etc joiden kanssa ei todellakaan kannata hakata päätä ränniin. Itse olen pyrkinyt kirjoittamaan vain niistä asioista joista minulla on vähän enemmän tietoa, ei silloin ole ns. heikoilla jäillä jos joutuu keskustelemaan “todellisten asiantuntijoiden” kanssa. Mielestäni palsta on ok, kunhan vaan muistetaan että ELÄMÄ ON LAIFFIA

Ei näistä kannata hernettä nenuu ottaa. Tosin taukoa on hyvä pitää orjuuttavasta tietoyhteiskunnasta aina välillä.

"Tsot-tsot, heti takaisin Duunari", pyytää äiti!   (Lainaus suomalaisesta elokuvasta)

Positiivisin asia palstassa on mielestäni ihmisten erilaisuus, sananvapaus ja ohessa tietty jonkinlainen osaamattomuus vs osaaminen, mielipiteet kuitenkin. Koska kaikki ollaan erilaisia, toiset täydellisempiä kuin toiset, pyytäisinkin että pysyisit remmissä mukana omine järjellisine kommentteinesi. Taukoa toki on hyvä pitää, niin tein itsekin. Älä kuitenkaan unhoita meitä!

Minäkin toivoisin "duunarin paluuta". Itse lueskelen sivuja "osaaika-ammattilaisena, timpurina, tunarina, kokeilijana, testailijana, inssinä, mesuna, ihmisenä, etc. ja pitänyt kovasti duunarin kansanomaisista näkemyksistä / opeista / kokemuksista (antanut itselle paljon pohdittavaa parantamisen suhteen tulevilla työmailla). Toivon "arvon duunariutenne" paluuta palstalle. (P.S. ei sitten ollu vinoilua)

T:Toopeli