Halkeilleen betoniseinän maalausta ja muuta häs...linkiä

Voithan sä yrittää. Itse jättäisin kuitenkin tasoitteen pois. Kahden noin eri materiaalin liitoskohdat elävät kosteuden vaikutuksesta aivan eri tavalla, ja tasoite repeää. Selkeä nauha maalattuna on paremman näköinen.

Japi, sä oot niin kiva ku aina uskot mun kykyihin xD Mutta joo. Mun visio ois niinku sellanen päätyseinä, että se ois muuten väriä X ja reunoilla ois paksut valkoset maalatut kehykset. Elikä jos teippaan, niin teipilläkin sais tollasen kehysvaikutelman.

Sanoin muuten taas väärin että vaan väliseinien ja betoniseinän välillä on rako, koska jopa noi betonielementtien liittymäkohdat irvistää nurkasta. Eli kun kaks ulkoseinää kohtaa, niin sisäpuolella on siinä kohtaa rako o_O Täällä on ollu varmaan maanjäristys...

Yks kysymys vielä. Millasella maalilla saa parhaiten lakaistua maton alle tän ongelman? Huone on ainoa remontoimaton ja sinne on tarttunu haju siltä ajalta kun korvausilma tuli homeiselta välikatolta. Muissa huoneissa ei ole hajua ja tuokin hälveni jo tapettien poistolla.

En tiiä. Aikoinaan oli oma maalinsa,jolla estettiin formaldehydin pääsy huonetilaan lastulevyistä.Uskoisin maalikaupassa tietävän.

Ompas kuallu meininki ku yhen vuorokauden viettää Itämerellä! Viimeisimmän vuorokauden aktiivisimmat keskustelijat: Chilina(1 kpl) - pohjanoteeraus!!! laugh 

Jep. Naapurin setä puhui jostain maalista mikä peittää kaiken alleen... Täytyy kysellä.

Mr.Bigin kanssa juteltiin tossa että mitäpä jos vaan heittäis seinälle lasikuitutapettia ja maalais sitten vasta. Ei tarvis ihan niin hurjana tasotella. 

Hurjasta tasoittelusta ei pääse eroon lasikuitutapetilla. Kaikki näkyy mitä alle jättää.

Eli olis pitäny jättää toi salmari korkkaamatta?

No mut joo. Kyllähän se lasikuitutapetti antaa anteeks enemmän ku pelkkä hurja tasottelu.