Mitäs muut on mieltä , onko Hoviherran sokkeli liian matala, lähteekö ulkoverhous liian alhaalta vai onko maat nostettu turhan ylös, vai vääristääkö kuva ? (vai onko mulla vain anipatioita Kastellia ja Puustellia kohtaan!)
On se matala... muistelisin, että tuollekin olisi minimi korkeus, olikohan 300mm maasta?
(Voin muistaa väärinkin, itsellämme tulee reilusti sokkelia... oliskos tuota lähemmäs metri kaikkiaan.)
Mutta Kastellin tai varsinkaan Puustellin vika tuo virhe (mahdollinen tai sitten ei virhe lainkaan?) ei liene, vaan rakentaja itse vastaavan mestarinsa hyväksynnällä vastaa perustuksistaan... talotehdas tuo vain rungon paikoilleen, sovitulla asennus asteella.
Nyt kun otit puheeksi (mahdollisen?) virheen, niin minä en ainakaan näe missään IV -putkistoja eristettynä?
Ainakin joissakin kuvissa näyttäisi siltä, että IV -putkia ei olisi lainkaan eristetty.
(Toki voi olla, että näen väärin tai en osaa katsoa oikein...)
Käsittääkseni ne kuitenkin pitää eristää?
Ainakin meillä eristettiin asianmukaisella eristeellä ja tarkkaan pitikin eristää... vastaavan mestarin ja LVI -miehen vaatimuksesta.
(Juuei. Ei kuulunut LVI -urakkaan, asensimme itse, IV -suunnitelman mukaisesti.)
Juu tiedän kyllä, että talotehdas tuo talonsa asiakkaan tekemälle perustalle, mutta mulla vaan toi Kastelli ja Puustelli aiheuttaa närästystä. Miten Kastelli voi olla myydyin talopaketti ?