Isku liukenee vastuusta

Ostettiin isku keittiö hirsitaloon. Kaikki meni siihen saakka hyvin kun tavaraa alkoi tulla. Eteisen kaappi oli liian iso eikä mahtunut sille tarkoitettuun kohtaan. Iskun myyjä ei ottanut asiasta mitään vastuuta, me olimme kuulemma hyväksyneet mitat koska olimme paikalla mittoja otettaessa. Paikalla piti olla pitämässä mitan toisesta päästä...Mitoissa seinän leveydeksi on merkitty 2m ja mittasimme seinän uudelleen niin se on 7 mm alle tuon.

Mielestäni tässä yhdistyy myyjän osaamattomuus, kokemattomuus ja yksinkertainen mittavirhe. Jos myyjä olisi ollut ammattitaitoinen niin hänen olisi pitänyt tietää ettei kalusteita ikinä laiteta ulkoseinään kiinni suoraan vaan aina pitäisi jättä tuuletusvaraa. Sanoimme monta kertaa että 2,5 cm tuuletusvara pitää huomioida. Asiasta kyllä vielä neuvotellaan..

No tehän olette päässeet pitkälle. Meillä vielä odotellaan tarjousta, joka alkuperäisen suunnitelman mukaan piti tulla marraskuussa. Vuonna 2006. No sinänsä ei hätä ole akuutti, sillä pirtti on jo valmis ja keittiökin löytyi hieman ripeämmältä toimittajalta.

Isku-keittiöiden arvonnasta voitettiin muuten kahvinkeitin, joten ihan tyhjin käsin ei jääty.

Toisella keskustelupalstalla jollain samaa ongelmaa saman virman kanssa hirsitalon suhteen kuin ketjun aloittajalla. Missä päin Suomea teillä on tökkinyt Iskun kanssa? Kiinnostais, koska itse olen ajatellut että niillä olis hyvä tuote meille - millaista hintatasoa pitelee verrattuna esim. Petraan tai A-la Carteen? Mihin sitten lopen Peloton päädyitte?

“Mihin sitten lopen Peloton päädyitte?”

En o Lopelta, en edes Rengosta… (Läyliäisistä puhumattakaan)

Enpä taida sanoa, ettei mene (positiiviseksi) mainostamiseksi. Erittäin tyytyväisiä kuitenkin ollaan.

Joensuusta ostettiin ja lisää reklamaatiota pukkaa, osa kaapeista ei ole sävytettyjä vaikka kaikki näkyvät rungot piti olla...Isku ei edes suostu tilaamaan uusia ennen kuin kaikki on asennettu, tilaa sit kaikki kerralla. Hinnaksi tuli keittiö, wc, khh, eteinen, altaat oli mukana, yksi erikoisallas ja liesituuletin, yht. vajaa 10000e. Ettei mtn halpaa lystiä kun virheitä helkutisti...

Juuri kyseisessä kaupassa asioineena ja samalle paikkakunnalle hirsitaloa rakentavana, hieman tuli varovaisuutta/epäilyä kehiin... Tarjousta käytiin nimittäin iskustakin kysymässä. Saa nähä mitä tarjoavat...

Meillä ei taas mitään ongelmia.Olivat 1 levyn unohtaneet, mutta itse en sitä ollut edes huomannut.Tuli jakelu autolla 2 päivän päästä.

Meillä mitat pyydettiin vielä varmistamaan.Tosin itse laitoin mitat 8).

Ainiin, myyjän mukaan hirsitalo on poikkeus mittakäynnin suhteen ja mitoista on vastuussa asiakas.Kumma kyllä tätä kyseistä asiaa ei missään papereissa satu lukemaan...Olisi paljon helpompaa jos myyjä ei edes tulisi mittakäynnille sotkemaan jos ei kerta mitään mistään tiedä vaan antaisi asiakkaan itse mitat toimittaa.