Iv-putken eristys

Vuonna -91 aluskatteen läpivienti tivistettiin olemassa olevin tavoin. Falskasiko tekijä vai teippi, jäänee arvoitukseksi.

Mutta kysyisin Montalta, että mikä on nykyisin oikea tapa tiivistä aluskatteen läpivinti ?

Mä veikkaan, että uretaania niin perkeleesti.

Mutta jos tekijä falskaa ja sottaa sitä urettania miten sattuu mihin sattuu…ja jää kuitenkin rakoja vedelle.

"Mutta kysyisin Montalta, että mikä on nykyisin oikea tapa tiivistä aluskatteen läpivinti ?"

Niitä tapoja on Monta, joten pitäpä hakuargumentiksi Monta ja poimi sieltä ainakin yksi.

"Mä veikkaan, että uretaania niin perkeleesti. "

Veikkauksella ei saavuteta edes alkeellistakaan hyväksyttävää rakennustasoa ja näin ollen ei ole ollenkaan yhtään oikein.

"Mutta jos tekijä falskaa ja sottaa sitä urettania miten sattuu mihin sattuu...ja jää kuitenkin rakoja vedelle. "

Tällöin kannattaa jättää tekeminen sisäsiistille osaavalle.

Oliko muita kysymyksiä?

Ei ole muita kysymyksiä Montalle tässä asiassa. Et toki vastannut edelliseenkään,oikeasti. En jaksa alkaa selaa 1900 Montan edellistä löytyiskö sieltä mitään valaisevampaa tähän asiaan.

Arvoitukseksi jäi minulle toivottavsti muut tietää…

“Arvoitukseksi jäi minulle toivottavsti muut tietää…”

Se tieto taitaa olla sinulle jo myöhäistäkin.

Minulle ei mikään tieto ole myöhäistä. Oppia ikä kaikki. Tiedon panttaajille vinkiksi.