Voi olla että kuulostaa pikkusieluiselta “kitistä” näiden paskapönttöjen toimivuudesta, MUTTA…
Aika usein on niin, että vehje on susi, siihen nähden miten sen PITÄISI toimia. Tästä toimivuudesta on kuitenkin tuhansia maksettu, ja jos sitä toimivuutta ei ole, niin on syytäkin “kitistä”
Näinhän se tietysti mänööki… Näistä on vaan niin paljo käyty negatiivis-sävyisiä keskusteluja vähä jokapaikassa liittyen nimenomaan toimimattomuuteen/tiuhaan huoltoväliin yms. että sillä perusteella normijärellä varustetun kannattas pysyä ettäällä nuista huippukalliista maalimanlopun laitteista!! tai tyytyä suosiolla siihen että paskan möivät:)
oottas vaan ihan suosiolla likemmä vuotta 2014 jolloin laitteet jo kehittyneet paremmiks/halvemmiks, jos on saneerauskohe ja uuviskohteissa imeytyskenttä tms sydemi varmasti ainaki toimii!! tietysti on alueita, joissa ei em. sydemit oo sallittuja jolloin panos ym.paskoista joutuu valihteen sen vähiten paskan;)
ainut vaan että kuka tietää mikä se vähiten paska on hintalaadultaan…
tais konsultin kommennti olla vasaralle suunnattu… ei se immeytyskenttä tms. haise kanssa miltään. ei ees tuuletusputken päässä tunnu mittään erikoisempaa löyhkää;) pientä saissen aavistusta mut metrin päässä ei mittään!!
Taitaa olla konsultti sellasia puoskaris-miehiä.
Siinä lauotaan asioita jotka luullaan totuuksiksi vailla perää. Täällä riehutaan nyt sen voimalla että olet saanut jonkun tyypin ottamaan näytteitä jostain kojeesta jota ei huolleta. On melkein raamatullinen aihe tehty siittä.
Ja ymmärrän kyllä että sinunkaltaisesi metroseksuaalit pikkurillin heiluttajat kavahtaa omaa paskaansakkin pöntössä mutta meitä on moneen junaan.
En tiennyt, että pieruhuumori naurattaa yhä, mutta kieltämättä tätä lukiessa suupielet alkaa olemaan naamaa leveämmällä…
No juu. En tässä tiedä, nauraisko vai itkis. Noistakin osapuolista on molempien kanssa tullut haasteltua. Huvittaa nyt näitä lukiessa, kun muistelee parin vuoden takaisia juttuja foorumilta…
Jätin tarkoituksella nämä aiheet väliin silloin, kun rovaniemeläisten sakki alkoi sen järjestelmällisen anti-ifon rummutuksen, josta tässäkin ketjussa on vielä jämät jäljellä. Enkä tuosta johtuen jaksa kuin haukotella tämän järmäyksen päälle. Jos joku vielä alkaa oikean tiedon puutteessa alalta vitjan, niin katsotaan sitten. Riippuu eniten siitä, joko ylläpidolla on munaa plokata tuoreeltaan trollit pois. Viimeksi ylläpitäjien esitys oli hylätyn ja naurettavan rajamailta. Taitaa minulla olla tuon edellisen äänestyspelleilyn ajalta ennätys piilotettujen viestien määrässä…
Tällä haavaa tämä ketju on antanut kaikkensa. Yksi puolustaa omaa ratkaisuaan mitään vastaanottamatta ja toinen on naapurinsa laitteeseen niin kypsä, että hakee syitä vaikka mistä, vaikka olisi oikeatakin moitetta. Ja savolainen viäräleuka lopulta pohtii oikeita suuntia, vaikken itse kaikesta samaa mieltä oliskaan. Kunhan nyt erotetaan kasvuston hyödynnettäväksi tarkoitettu, vihreidenkin suosima orgaaninen peltokasvien lannoitus ja ojiin johdettava hajakuormitus toisistaan. Näiden kontraamisella ei ole mitään virkaa.
petelle: tarkotus oliki vähä uhalla laittaa asioita vastakkain;) samasta vielä sen verran että jyväjemmarin suurpiirteisen ajon takia aika ussein se paskasuihku näkkyy piiriojjaanki osuvan… allekirjottaneen purku ei oo ojjaan vaan kivipesään ja siitä alamäkkeen. ojjaan matkaa semmonen 50m. kyllähän se sade huuhtoo sitä lietepaskaa ojjiin varmasti ja salaojitukset johtaa kanssa… että semmosta…
Hih. Savonmualle terveisiä, jotta tyylisi miellyttää jollain kornilla tavalla. Sopivaa vastinetta tälle minun “virkamiestyylilleni” kirjoittaa.
Lähinnä toivon, että nämä kaksi asiaa pidettäisiin erinään, kun ne eivät ole kumminkaan yhteismitallisia. Tulee turhan raflaavia rinnastuksia. Käsitellään jokaisen alan ongelmat omilla reunaehdoillaan.
Ja jos tutustut viestihistoriaani sekä vanhan, että varsinkin nykyisen palstan ajoilta, niin pääset jyvälle, mistä tuo jurnutukseni kumpusi. Muutamien yhden asian ajajien reaktioista huolimatta olen aikani koittanut jakaa volyymivalmistajien mainonnasta poikkeavaa, suht puolueetonta tietoa. Tuon trollikekkerin ja piiloonäänestystalkoon jälkeen olenkin sitten vältellyt puuttumasta koko aiheeseen.
Josko nyt voisi tästäkin asiasta taas foorumilla keskustella, edellyttäen että ylläpito on hereillä vastaavan varalta. Toivoin vain, että aletaan uusia ketjuja puhtaalta pöydältä. Tässäkin on jäänteitä noista mainitsemistani, sekä yliampuvaa nokittelua ohi aiheen.
![]()
kuhan sohin ampiaispessee. allerkisena ei parane ottaa pistoja…
täytyypä tutustua lähihistoriaan niin pääsee paremmin perille näihin insaidi herjoihin;)
onhan se totta että maatalouspäästöt ja immeisten paskapäästöt on kaks eri juttua mut toisinaan silti kummastelen(oikeesti) että millä järellä nää normit on tehty kun kyllä se ihmisen paska on kärpäsen paska meressä maatalouden paskapäästöihin verrattuna…
mut se siitä… normit on ja niiden mukkaan on vaan ainaki paperilla yritettävä mennä;)
“Tällä haavaa tämä ketju on antanut kaikkensa. Yksi puolustaa omaa ratkaisuaan mitään vastaanottamatta”
Juu… Ja arvaas miksi?
Tämä puoskari tuomitsee kaikki panospuhdistamot kertaheitolla merkkiin katsomatta. Hän myös syyllistää meitä jotka olemme tähän ratkaisuun päätyneet VIRANOMAISPÄÄTÖKSEN tuella. Siksi on vähän niin kuin perseestä että kaikki panospuhdistamot julistetaan maailmanlopun aiheuttajiksi vailla mitään sen kummempaa tietoutta puhumattakaan laajemmasta otannasta.
Toivon kaikille leppoisampaa elämää ja kunnon yöunia.
Lainasit, "vasara", sitten minuakin niin kuin olisin vain sinulle kuittaillut, vaikka puutuin konsultin tekstiin yhtälailla. Vai mitä luulit tämän tarkoittavan:
"…ja toinen on naapurinsa laitteeseen niin kypsä, että hakee syitä vaikka mistä, vaikka olisi oikeatakin moitetta".
Pata kattilaa soimaa ja silleen.
"Huvittaa nyt näitä lukiessa, kun muistelee parin vuoden takaisia juttuja foorumilla"
Juu, ja arvaas miksi…
Kun taisit itse silloin puolustella omaa ratkaisuasi julistamalla toisia vaihtoehtoja "…maailmanlopun aiheuttajiksi vailla mitään sen kummempaa tietoutta puhumattakaan laajemmasta otannasta."
En ala tässä enempää vanhoja kaivelemaan, tiedät itse, mitä olet aikanaan kirjoittanut. Ja omissa viesteissäsi olet myöhemmin kertonut samoista ongelmista, joiden esiintuomisesta minut silloin haukuit. Ja viimeksi olisin noin itsevarman hepun luullut nojaavan viranomaistukeen. Kun parempaa tietoa oli silloinkin saatavilla. Kovin vähällä tiedolla olit silti valmis muita vaihtoehtoja mollaamaan, ja tähän puutuin silloin.
Nämä ovat asioita, jotka ovat kaikkien tarkistettavissa vanhoista ketjuista. Sen takia en ole kovin vastaanottavainen tuon tyyliselle kiukuttelulle. Kunhan koitan omalla tavallani tyyrätä keskustelua asialliseen suuntaan.
" Ja omissa viesteissäsi olet myöhemmin kertonut samoista ongelmista,"
TÄ?
Sekoitat kyllä meikäläisen johonkin toiseen. Mulla ei ole mitään muuta vikaa ollut kun tilapäis-suihkusta aiheutunut yksi pumppurikko.
Toisekseen, tavallisella pulliaisella ei ole resursseja eikä tietotaitoa siihen että olis se viimenen tieto ja sana että mikä pytty on paras. Sitä varten on viranomaiset joiden näistä asioista pitäisi tietää. He ovat sen hyväksyneet ja se että minkä väristä vettä putkesta tulee on mulle aivan sama. Hoidan sitä pyttyä parhaan osaamiseni ja ohjeiden mukaan.
Vasaranheiluttelijan kirjoitusta.
Tämä puoskari tuomitsee kaikki panospuhdistamot kertaheitolla merkkiin katsomatta.
Pakko vähän valottaa vasaranheiluttelijalle puoskaroinnin terminologiaa, koska hän ei itse ymmärrä mistä puhuu,
Puoskarit ja puoskarointi
Puoskaroinnilla tarkoitetaan tavallisesti laitonta lääkärintoiminnan harjoittamista. Ongelmalla on pitkät juuret historiassa. Puoskaroinnin menetelmät ovat muuttuneet ja nykyään se on usein laajaa ja tuottoisaa liiketoimintaa. Puoskaroinnin kurissa pitäminen on ollut jo satojen vuosien ajan viranomaisten hankalana velvollisuutena. Yhä edelleen etsitään käyttökelpoisia keinoja yhteiskunnan jäsenten suojaamiseksi puoskarointiin liittyviltä haitoilta ja vaaroilta.
Toinen termi, jota vasaramies ei ole ilmiselvästi ymmärtänyt.
Patogeeni
Taudinaiheuttaja; eliö, joka pystyy aiheuttamaan sairauden.
Näitä minä pyysin sinua tappamaan vasarallasi, jotta sinä ja perheesi? säilyisitte terveenä, koska “puhdistamostasi” näitä tulee taatusti ulos.
Älä väitä vastaan, koska missään “panospudistamossa” ei ole tekniikkaa näitä patogeenejä tappamaan. Omassa paskasekottamossasi kaikki jää sinun aktiivisuutesi ja vasarasi varaan. Tsemppiä!
Muista vielä sekin, että EU-direktiivi kieltää sinua kompostoimasta paskasäkkiäsi tontillasi. Se on toimitettava lietteenkäsittelylaitokselle. Kaikkihan me haluamme toimia lakien ja asetusten mukaan, eikö niin vasaramies?
Koska olet viimeksi testannut sekottamosi toiminnan Jätevesiasetuksen 542/2003 mukaan ja voit käsi Raamatulla vannoa noudattavasi lakeja ja asetuksia jätevesiasioissa. No ei se mitään, sinunlaisia asioista tietämättömiä ihmisiä riittä laitevalmistajien höynäytettäväksi pilvin pimein.
Lisää Vasaran mietteitä
se että minkä väristä vettä putkesta tulee on mulle aivan sama.
Tämä on varmasti sinulle yhdentekevää, koska tykkäät läträtä oman paskasi kanssa, mutta minulle naapurin paskasekottamosta valuva ruskea ja haiseva vesi ei ole yhdentekevää. Se kielii sekottamon vajaatoiminnasta ja alimitoituksesta.
Viranomaiset ovat tämän hyväksyneet suuressa viisaudessaan, tosin ennen hyväksymistä he pyyhkivät takapäätään jätevesiasetuksella. Se siitä viranomaistietoudesta ja hyväksynnästä.
Löitkö vasaralla pahasti peukaloosi kun noin riehaannuit mainittuani sekottamokaupassa petetyistä ihmisistä. En muuten maininnut sinua enkä sanaakaan sekottamostasi. Aloit, pakana, minulle ehdottelemaan paskapontöaktivistin ammattia ilmeisesti suutuspäissäsi.
Minä olen Konsultti ja ammattiini kuuluu neuvoa tietämättömiä ihmisiä ja laskuttaa siitä tiedosta muhkea summa euroja.
Tässä paskasekottamoasiassa voin konsultoida Vasaraa hyvän tahdon eleellä ilmaiseksi.
Hehe!
Kyllä olet Konsultti-kultaseni äkäisellä päällä tänään näköjään…
Ja hyvin pörrää paskasekoittamo eikä ole mitään tautia ollut eikä tule. Me emme sairastele läheskään yhtä paljoa kun kaupunkilaiset. Missä vika?
Taidankin lähteä tästä paskalle ja saastuttamaan sinun maapalloasi.
Vasaraalle:En ole Puppelipoika. Hae kultaasi jostain muualta.
On kulunut yli 6 vuotta ja tilanne on edelleen yhtä sekava. Mitä on ns. kantovesi? Ja kuka on pätevä suunnittelija?