Hyvä mainos!!Kukahan lie asialla??
Missäs aina niin valppaat valvojat luuraa. Tällä palstallahan ei saa mainostaa? Vai saako?
Onko kenelläkään kokemusta tästä talopaketista?
En ole varma mikä niistä mutta EC103 + yläkerta parhaillaan rakennettavana. Runkoa juuri pystytetään että enempää en minäkään osaa kertoa vielä. Tontti täynnä tavaraa ja lisää lappaa koko ajan. Itse piti tehdä pohjat, salaojat, sadevesiviemärit, jätesysteemi, sähkön ulkokeskus ja tietysti putket ulkonta sisälle.
Nyt pyörittelen peukaloita ja seurailen sivusta mitä tapahtuu. Tietysti siivoilen välillä pakkaustarvikkeita pois.
Itekin oon aatellu tota Kastelli economy pakettia viittä vaille valmiina. Kokemuksia paketista kaivataan?
Olen kuullut, että economy painii samassa sarjassa älvsbyhusetin kanssa, eli siitä mennään mistä aita on matalin ja osittain jo kaatunut.
Varmasti kannattaa tutustua tarkasti esimerkiksi kosteiden tilojen rakentamistapaan. Suihkunurkka on kiveä, muu alue kipsilevyä.
Nykyisellä energiahinnalla kannattaa myös katsoa eristeet ja ikkunoiden ja ovien arvot. Varmasti myös LVIS-tekniikkaa pitää syynätä suurennuslasilla, ettei asuminen tule kohtuuttoman kalliksi.
Omasta mielestä economy-hinnalla saa economy-tuotteen. Joten kallista tonttia ei sellaisella kannata pilata.
Yleensäkin näihin “avaimet-käteen”, “viittävaille-valmiit” yms paketteihin pitää suhtautua erittäin varauksellisesti ja asiantuntijan avuin olkoon kysymyksessä mikä toimittaja tahansa. Parhaan mahdollisen katteen ne kaikki pyrkii tekemään, joten “kellot” tulisi tilaajalla soida alusta asti ja työn valvontaa nostaa “normaalista”.