Ei voi! Jos muutat/"korjaat" yhtäkin kattotulia, niin tarvitset byrokratian vaatimat
- rakennusluvan
- suunnittelijan
- pääsuunnittelijan
- vastaavan työnjohtajan ja lisäksi
- työ tarvikkeineen
tai neuvottele yksityilääkärin kanssa 5 cm + kengän korkojen verran jalkoja lyhemmäksi, jolloin et tarvitse maksaa em. byrokratiasta, joten tarvitset maksaa vain työstä, näin ollen tarvikkeista ei tarvitse maksaa, koska on vain poistoa.
Sitä saa mitä keskenkasvuisena tilaa.
Onpa joillakin kysyjillä hyvin - suorastaan - arveluttavaa toimintaa. Kun ei saada kannustusta unelmilleen, niin poistaa kysymyksensä, jolloin vastaajat jäävät killumaan "narusta" illmaan. Tällä tavalla saatetaan vastaajat ehkä arveluttavaan valoon.
Kysyjä kysyi lupaa näillä palstoilla "korjauksiinsa". Ei täällä mitään lupia ainakaan myönnetä, vaikka jotkut kyllä sen antavatkin. Siis näillä palstoilla kysytään lupaa kantavien rakenteiden muutoksiin. Onhan merkillistä.
Nuo tällä hetkellä poistetuissa viesteissä kysyjä kyselee kuvan kera siis kattotuoleihin paarteiden katkaisua ja uudelleen sijoituksia samalla valitellen korjaustarvetta omalla pituudellaan, kun liikkuminen käyttöullakolla tapahtuu pään kolhimisia liian matalan rakenteen vuoksi. Kumartuminen tarvittaessa tuntui hänen vartalolleen ja ilmeisesti imakolle olevan myös myrkkyä. Nöyryyttä omalle mokalleen kysyjällä ei tuntunut olevan, vaikka myönsi mataluuden olevan hänen omansa.
Ainakin tällä hetkellä vielä vastaajat ovat pysyttäneet vastauksensa narulla, joten uskaltavat antaa olla. Siitähän hekin pääsisivät poistamalla sanomansa, sanottu mikä sanottu ja sillä sipuli, vaikka sanomissa on sitä - mustaa - huumoria, jonka jokainen varmasti tajuaa, ettei sitä osaa tarvitse vakavasti ottaa, mutta kysyjä ilmeisesti otti - myös pultit.
Tästähän tuleekin mielenkiintoinen keskustelu. Mä ainakin olen sitä mieltä, että jos joku kysyy niin kyllä mä vastaan. Ja mä en poista mitään, mitä mä olen kirjoittanut.