Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa, miten tehdään betoniset keittiötasot, millaista valua ja mitä valamisessa tulisi ottaa huomioon?
kokeilija
Onko kenelläkään kokemusta tai tietoa, miten tehdään betoniset keittiötasot, millaista valua ja mitä valamisessa tulisi ottaa huomioon?
kokeilija
joku jenkki ohjelma tuli jossa ne valoi nuo tasot,ohjelman nimeä en muista
Katso suosikkiohjelmiasi | MTV Katsomo tuolla on yksi mallisuoritus. Sen parempaa tietoa tms ei minulla ole.
Tee itse-lehdessä oli joskus ohje tason tekoon.En pikasella katselulla löytänyt sivustolta tietoa, että missä numerossa juttu oli…
hyvä muotti, raudoitus,pienellä raekoolla oleva betoni. Hyvä kuivatus ja lopuksi tietenkin pinnan hionta.
joo. olis kiva tietää mitä hyvää on betoni tasoissa
onko kukaan kokeillu lasikuitua?
En, ole kokeillut lasi tai betoni tasoja, mutta kivitasoja on käytössä.Vaikea mennä halveksimmaan tai kiittäämään muista taso materialeista, kunei ole koke´musta muista, kuin teräs ja kivi tasosta.
Täällä lähtee myös DIY-betonitasotestit käyntiin.
Onko mitään ideoita mitä valun ja hionnan jälkeen tason pintaan?