Onko muualla suomessa yhtä heikko tilanne ammattitaitoisten kirvesmiesten suhteen. Itä-Suomesta ei tunnu löytyvän kirvesmiestä omakotitalon laajennukseen, olisi pitänyt varata jo 1-2v. aikaisemmin tekijä
Mitä ihmettä! Mulla 15 miestä lomalla, kun työpuute kiristää. Ja on ammatilaistekijät. Reklamoin lehessä talvialena 12.- eur tunti plus alvi ja eihän ole tullut ainuttakaan soittoa. Jos on tarvetta niin alareunasta saat yhteystietoja. Mutt tarvitaan sinnepäin vuokra asunto.
Missäpäin itä-Suomea kohteesi on? Minulla on pari vanhaa kurssikaveri siellä päin suomee, jotka urakoivat. Jos osut alueelle, niin voin laittaa sinulle yhteystietoa tuleen privana.
Jyri
Kuopiossakin olisi yksi omakotitaloprojekti vailla siistiä jälkeä tekevää/tekeviä kirvesmiehiä…
Joensuun lähistöllä Liperissä
Liperi ei osu kohdalleen, ellei sitten heillä ole jotain muutakin käynnissä sillä suuntaa. Vaihdan pari mailia ja palailen asiaan.
Jyri
Minä kaavailen vanhan talon osan (1 huone) uusimista Raumalle kesällä 2007. tarvitsen työmaalle purkutyövoimaa (2 miestä) viikoksi+, jotta vanha osio saadaan alas ja siivottua. Osaavaa kirvesmiestä voisin tämän jälkeen työllistää muutamaksi viikoksi.
Purkaminen ei yleensä paljoa tekijältään vaadi, mutta kun vesikatto jää paikoilleen, siinä voi tumpula saada paljon vahinkoa aikaan.
Millainen tähän olisi tarjonta?