Meillä vain huonoa kokemusta entisestä Domuksesta, nykyisestä Domluxista. Useampi reklamaatio tehty eikä kyseinen yhtiö ole toiminut mitenkään asian eteen. Keittiöstä tein heti talon valmistuttua reklamaation, siitä ei kuulunut ikinä mitään. Myös Schuco-liukuoven osalta reklamaatio tehty kahteen otteeseen eivätkä ole reagoineet valituksiin mitenkään. Liukuovi, jonka pitäisi liukua, ei liu. Hyvä jos sen aikuinen saa liikutettua. Heidän porukka asensi oven maksusta. Mielestäni todella huonoa palvelua. Ei voi kehua mitenkään. Epäluotettava yritys. En enää tekisi isoja kauppoja kyseisen firman kanssa jatkossa Lammi-kivitalon kautta.
Miten muilla, kokemuksia? Onko Domus/Domlux-vastannut reklamaatiohin ja hoitaneet asianmukaisesti virheet?
RouvaP, aiot tehdä kauppoja Lammi-kivitalon kanssa!!
Se on varmaankin eri firma kuin Lammin ikkunat ja ovet!
Meillä on vaihdettu vanhaan rivariin Lammin ikkunat ja ulko-ovet! Kaikki sujui hyvin ,
asentajat tosi ammattinsa taitavia miehiä Lahdesta! Ei turhia liikkeitä vaan ripeää
työtä! Niiltä osin kaikki menikin hienosti! Sitten vaihdettiin ovi! Ulko-ovi! Siihen puh.joht.
toi kaksi avainta! Siihen se sitten jäikin, kohta on kuukausi mennyt eikä loppuja avaimia
kuulu näy!! Olisimme jo antaneet tyttärelle avaimen, mutta kun ei! Mitään ei kuulu mistään.
En nyt tässä kohtaa muista mikä lukko firman nimi oli, mutta ainakaan se ei tee mitään…
MIKSI ON NIIN VAIKEAA HOITAA ASIA JONKA FIRMA ON SÖSSINYT IHAN ITSE???
EDES PIENI INFO TAI ANTEEKSI PYYNTÖ VOISI OLLA PAIKALLAAN, LAMMIN IKKUNAT
OVAT NYT HUONOSSA MAINEESSA KOKONAAN…
terv Sangit Murattitie Vantaa
En kohdista sanojani juuri näihin, vaan yleisesti on sanottava ja kysyttävä: Miksi ihmeessä itse sössitte jutun eli päästätte jutun (oli mikä tahansa) väärille urille ja sitten alatte ruikuttaa, sillä niitä rois…ja riittää. Itse sössiminen tarkoittaa myös sitä, että annatte muiden sössiä ja ryssiä (ven.jä, ve.äjä, v.näjä) asioitanne ja usein vielä maksua vastaan
Minä en kaipaa vastauksianne enkä selitelmiänne (lue: minä en kaipaa, minä tiedän miten asiat pitää rois…jen kansaa hoitaa etukäteen) , mutta näyttää/vaikuttaa siltä, että moni muu kaipaa.
No kuitenkin vielä yksi täsmäihmettely:
“Siihen puh.joht. toi kaksi avainta! Siihen se sitten jäikin, kohta on kuukausi mennyt eikä loppuja avaimia
kuulu näy!! Olisimme jo antaneet tyttärelle avaimen, mutta kun ei! Mitään ei kuulu mistään.”
Jaa-a! Kukahan on sössinyt ja mitä? Saanen ihmetellä? Rajansa se on lypsämiselläkin.
Ollaankohan nyt väärä puun juurella haukkumassa ja näin ollen metsä ei vastaa, kun “Mitään ei kuulu mistään.”
Näin ihmettelee piru, joka lukee raamattuAAN.