Tämä oli poistettu - en tiedä miksi, mielestäni ihan asiallinen kysymys. ei voi olla kyse mainonnastakaan koska keskustelupalstalla avoimesti mainitaan yleensä firmojen ja tuotteiden nimiä.... toivon, että joku olisi käyttänyt kyseistä kauppaa ja siitä tarviaisin käyttökokemuksia:
<font class="tnormal">
Onko kellään kokemusta warister.com verkkokaupasta? (myy
keittiökaapistoja) Kaapit kuvissa hyvännäköisiä, hinta halvempi kuin
"merkkiliikkeissä" mutta kaapistojen koko on suht.pieni korkeus 716mm
syvyys 285 mm, vai ovatko nämä nykyisiä standardikokoja?
Onko kukaan ostanut kaappejaan sieltä?
Hei! Tuo web-osoite on uusi tuttavuus minulle. Olen ostellut kaappeja useampana vuonna toisaalta: alakaapit kork. 710 mm + 16 mm sokkeli (tai vastaavasti säätöjalat 150 mm (140-220mm säätövaralla). Syvyys 568mm, 703mm:n ovilla. Tämä sun löytämä paikka ilmoittaa näin: “Alakaappien korkeus 820mm ilman työtasoa, rungon syvyys 450mm”. Jos ei tule sokkelia / jalkoja, niin työtason kanssa työkorkeus on about 85 cm. Onko se sulle OK? Nykyisin usemmiten on 90cm mutta 85cm on myös käytössä.
Yläkaapeiksi olen ostanut 988mm korkuisia ja 288mm syviä tai sitten ns. matalia yläkaappeja 703mm korkuisina. Noi ilmoittavat “Yläkaappien korkeus 716mm, rungon syvyys 285mm” eli ne ovat matalampaa lajia, joka on yleistymään päin, koska ihmiset ovat huomanneet, että ne korkeiden kaappien ylähyllyt ovat hankalakäyttöisiä. Aika paljon riippuu myös runkojen paksuudesta (pitäisi olla mielestäni 16mm tai yli) ja siitä onko se melamiinilevyn alla oleva lastulevy ‘‘haperoa’’ vai ‘‘tiukkaa tavaraa’’. Kylppärimalleissa levyssä on yleensä jokin home-estokäsittely lisänä. Lisäksi saranat ovat yllättävän tärkeä osa. Itselläni on ollut riesaa eniten lähes 20 v. vanhojen komeroiden saranoiden kanssa + laatikostojen kannatinkiskosysteemien kanssa. Näyttävät myyvän Huutonetissä tavaraa myös. En ostaisi näkemättä ‘‘livenä’’ ensin.
kiitos vastauksesta! oli niin paljon oikeaa asiaa että pitää muutama päivä sulatella lukemaansa :)
tuli just kirkastuminen että varmaan pitää paneutua työtasojen korkeuteen ym. runkomateriaaleihin ennen kuin ostaa lätkäisee netistä - vaikka helpolta vaihtoehdolta tuntuukin :)