Kvikin keittiö, kodinhoitohuone, wc

Kokemuksia Kvikin kalusteista? Kokoamiskokemuksia? Toimituskokemuksia? Laatukokemuksia? Hintavertailua?

Laatu vaikkuttaa ok mutta jos tahtoo ongelmia niin valitse KVIK…

Kvik keittiöön omistaja!!

Mitä ongelmia Kvikillä? Hinta oli ainakin kilpailukykyinen ja lähenteli Ikean hintoja, materiaaleista en tiedä ovatko kuinka laadukkaita.

meillä toimitettiin pöytätasot väärin mitoitettuna ja kuin pyysimme heidät korvamaan tasot niin vastaus oli että tällaisena te tilasitte ne.Huom Tilasin keittiökalusteet keittiön mittojen mukaan ja he piirsivät piirustuksen.

kysyin että miksi astianpesukoneen leveys on 50cm? vastaus mulla oli pirustusessa vika heillä oli päivitetyt versiot joka menee tehtalle.

Astian pesukonemme on 60cm eli pöytälevy on 10cm liian lyhyt.Sama vastaus tilasitte 50cm astianpesukonelle!!Kerroin että annoin myyjälle astiapesukoneen mallinron ja hän teki sen mukaan, meidän kone on 60cm.

Kysyin myyntipomolta teitte 50cm kolon astianpesukonelle mutta miksi lähetitte 60cm peitelevyn siihen!!!Hän myönsi että jokin oli mennyt väärin ja kertoi lähettävänsä uuden tason meille mutta minun oli laskettava mitat.Meidän tasossa on 5 palaa ja ainoastaan 1 oli oikein mitoitettu Kvik korvasi yhden tason loput 3 jouduin itse maksamaan.

Jos tilat kvikiltä niin laske tarkasti itse kaikki mitat 2 kertaa.

kvikin mukaan myyjällä ei o vastuuta jos hän laskee väärin.

Laadusta ja hinnasta ei o mitään moitittavaa!!

"Laadusta ja hinnasta ei o mitään moitittavaa!!"

Ai! Jaa! Minä lasken kyllä eri laskuopilla sitten 3 + 3 =6 eli kolmesta duplahinta. Vai miten se oli, sittenkin 3 vai?