Lämminvesivaraajan veden lämmitys menee pois päältä

Varaaja on merkkiä Onnline (Sininen teksti oikeassa alakulmassa). "Varaaja ilmeisestikin" on ruvennut pistämään "Tariffi" sulakkeen <– en tiedä voiko noin sanoa pois päältä. Ja tästä syystä ei lämmitä enää vettä. Sulake pitää käydä laittamassa itse päälle, jonka jälkeen varaaja lämmittää taas seuraavaan sulakkeen pois päältä menemiseen asti. Itse omaa sulaketta varaaja ei räpsäytä pois päältä. Meillä ei ole käytössä yö sähköä vaan ihan normaali yleissähkö. Selailin noita keskustelupalstan ongelmia ja ihan vastaava ei tullut eteen. Liekkö jollain toisella ollut vastaavia ongelmia. Onko kyse varaajasta, sulakkeesta, vai jotain siltä väliltä. Tämä "Tariffi" sulakkeen pois päältä meno tapahtuu n. 3vko:n - 1,5kk:n välein… Voiko kyse olla viallisesta "Tariffi" sulakkeesta… Ehdotuksia toimenpiteisiin ja mahdollisia kokemuksia vastaavasta ongelmasta… Kiitos paljon etukäteen… :smiley:

“Runoilijana” en oikein halua olla ensivastaajana, vaikka olisikin vähän olettamuksia,mielenkiinnolla olen odotellut että esim. “rak rak”

kommentoisi! Vaikuttaa olevan suhteellisen asiallinen ammattimies, aikaisemmista kommenteista päätellen, mutta mistäpä sen tietää, ehkä on jo YV:llä hoideltu hommat!

Onko ongelmien alkamisajakohdan paikkeilla vaihdettu mittari etäluettavaan?

Varaajassa tuskin on vikaa, vika on luultavasti sähkötaulussa.