samaa mieltä; alkuperäinen kysyjä kyseli “sokeripalaan” tulevien/lähtevien johtojen väreistä, mikä on rönsyillyt 40 kommnetin myötä väreissä kuitenkin pysyen “mustaan vyöhön” ja “mustaan Relluun”…
Tämä keskustelu jatkukoon ken niin haluaa esim. “Suomi24”-palstalla
Kyllä! Olen samaa mieltä, sillä tällä/näillä palstoilla ei voi sanoa asiaa sillä kielellä, jota aivan tavallinen kadun mies tai nainen ymmärtää, vaan täällä on niitä viisastelijoita, joilla on vain yritys mollata kysyjää/vastaajaa.
Tuostahan tuokin kaikki alkoi tässä ketjussa, kun eräs rohkeni ylvästellen luullen löytäneensä jyväsen vastaajan tiedoissa, niin siitähän se urku heti aukeni. Vastaaja myönsi heti "virheensä" ja selitti mistä se "virhe" aiheutui. Sehän taas oli kuin mölyainetta joittenkin viisastelijoiden suoniin. Niinkö sitä pitää?
Toisella kädellä lyödään motataan kysyjää/vastaajaa ja toisella sitten itse tekeydytään pyhimyksen merkkejä tehden kuinka vastaaja mollaa kysyjää, kun esim pyytää vain lisätietoja, jotta ei tarvitsisi niin paljon arvuutella antaessaan vastauksensa.
Näissä mollauksissa myös tunnustetaan, että tulipa näin nyt pienessä ja suuremmassakin pöhnässä sanottua luullen taas, että se kuningasliemi olisi jokin lievennys. Ei ole, sillä jos tarvitsee sen asian sanomiseen katalyytiksi vauhtijuomaa eli pöhnäainetta, niin jätä sanomatta.
Mikäs Montaa alanärästää? Onko ilmavaivoja? Vatsavaivoihin tehoaa musta Rellu.
Kun joskus julkaiset kuvan viratakynästä niin liitä mukaan myös kuva katalysattorista, niin opin yhden teknisen termin lisää.
Alkuperäiselle kysyjälle virtakynän kuva olisi kutaa.
Tämä keskustelu on minun osalta tässä.
Eipä nämä ketjut yleensä kiinnosta missä Montalta satelee viestiä viestin perään ilman aiheeseen liittyvää sisältöä, mutta nyt oli sen verran silmään pistävä kommentti, että pakko ihmetellä..
Monta sanoi: "vaan täällä on niitä viisastelijoita, joilla on vain yritys mollata kysyjää/vastaajaa. "
Oletko vaihtanut muutaman päivän kirjoitustaukosi aikana persoonaa, vai mitä yrität sanoa? Onko sinulla muka ollut jokin muukin tavoite täällä kuin mollata kysyjiä ja muita vastaajia? Jos on ollut, niin ainakin se on jäänyt hyvin tuon mollaamisen varjoon, kun en ole huomannut.
Monta ei varmaankaan ole muistanut millä nimimerkillä kirjoittelee.
Lopettakaa valvojat tämä paskanjauhanta ja poistakaa Monta listalta.