Millä korolla olette saaneet remonttilainaa?

Erityisesti kiinnostaa 10000-20000€ ja vakuudeton. Yritän tietää, mikä on realistista. Kiitos.

Palaan asiaan… ilmeisesti on tavallista, että pankeilla ei varsinaisesti todellisuudessa ole erillistä vakuudetonta “remonttilainaa”, vaan kyse on yleisluontoisesta vakuudettomasta lainasta. Esim. Nordean tapauksessa Ja sitten kun lainaa voi käyttää moneen muuhunkin asiaan, niin korko ei ole kovinkaan halpa: voi olla yli 10% jopa 10 000€ lainan kohdalla.

Hyvää vaikuttaa olevan se, että tarjonta on varsin kattavaa.