Pitäis tytölle saada leikkimökki mutta ostaakko vai tekisikö itse? Itse tehtynä tietenkin saisi kaikkein halvimmalla mutta onko kellään kokemuksia halvoista puisista leikkimökeistä? Saako mitään leikkimökkiä hintaluokassa 300-400e? Tai siis saa mutta onko halvoista leikkimökeistä mihinkään?
ainakin itse tekemällä saat siis puolet isomman… mutta onko se sitten enää leikkimökki?..
ja varsinaiseen kysymykseen: monet noista halppiksista aika rimpuloita, nitojilla räiskittyjä… joten ainakin minä tein itse…
ja ovesta kaksi osainen että voi leikkiä kauppaa!!! Asiantuntijan lausunto (4v)
Vähän aikaa joutu miettimään mitä tuo kauppa juttu tarkoitti. Mutta tosiaan ihan hyvä idea ja tottakai asiantuntijaa kannattaa näissä hommissa kuunnella.
http://www.matkukuus.fi/MATKUKUU/valokuva/leikkimo.htm
Tämän näköisiä löytyy ja niistä saa aika hyvän kuvankin. Se paljonko siihe menee tavaraa pystyy laskemaan aika tarkasti, ei muuta kun soittelemaan herra kauppiaalle tai jolkekin jopparille.
Annan ystävän neuvon, tee itse niin saat mieleisen, toisekseen onhan sitä kysyttävä asukkaan mielipidettäkin.
Meillä itsetehdyssä oli mm avattava ikkuna kauppaleikkeihin, kiipeilyverkko yhdellä seinällä, loiva pulpettikatto jonne lapset saattoivat kiivetä. Oli nätti ja mieluisa leikkimökki lapsille:-)