Mistä pk-seudulta ha-peräkärryllä kiviainesta?

Mistä pk-seudulta saisi haettua edullisimmin / kätevimmin ha-peräkärryllä pieniä määriä (~600kg eriä) asennushiekkaa, kivituhkaa, singeliä ja soraa? 

Katselin, että pihalle tuotuna saa suursäkeissä suunnilleen saman määrän kuin peräkärryllä hintaan n. 100e/säkki.

Saako jostain haettua niin paljon halvemmalla, että kannattaa hakea itse?

Varmaan joku 20-30e/kuorma olisi niin kilpailukykyinen, että kannattaisi käyttää aikaa 4h ja liata vaatteet & rikkoa paikat tuon eteen.

Käy katsomassa www.ykkosraivaus.fi

Ja tämä ei ole mainos. En itse ole tuolta ostanut, mutta harkitsen, koska en muitakaan ole löytänyt/eivät kysyessä ole myyneet peräkärrykuormittain.

Tuolta tuli haettua hiekkalaatikkohiekat, vaikutti siistiltä ja asialliselta kaikki tavara, mitä pihassa oli. Kärri kipillä 5€ ei ollut paha, omassa kun ei jarruja ole.

Ykkösraivaus on pelittänyt ihan hyvin, nyt sitä ei enään ole olemassa kun he varastoivat maa-ainesta sille kuulumattomalla paikalla ilman lupia.

Eli mistäs sitä saisi järkevään hintaan haettua keski-uudeltamaalta kivituhkaa laattojen alle? Omalla kärrillä voisi muutaman kärrillisen noukkia. Samalla yksi kärrillinen multaa kukkapenkkiin ei olisi paha.

Jos ei mistää saa omalla kärrillä niin mistä irtoisi halvimmalla muutama suursäkki?

Edit.
Ykkösraivauksen toimitusmyynti Ykkösmyynti myy kivituhkaa ja multaa suursäkeissä 85€/kpl. Kalliiksi tuokin tulee kun 2-3 säkkiä pitäisi ottaa hiekkaa ja yksi säkki multaa. Löytyykö yhtään halvempaa?

Bugia foorumi softassa kun ei tuo minun aikaisempi viesti näy kuin kehyksettömässä versiossa? Vai onko muilla tätä ongelmaa?