Onko kukaan hankkinut leikkikenttätyylistä liukumäkeä? Siinä pitäisi olla puu/metallirunko ja metallipintainen liukumäki. Tarvitsen pelkän liukumäen, en tikkaita tms., koska mäki tulisi kiinni valmiiseen rakennelmaan. Mistä kannattaa ostaa? Rautakaupan muovimäki ei houkuttele.
Otat vain soiton Lappsetille ja pistät tulemaan, varsinkin jos hinta ei ole esteenä. Ovat aika arvossaan siellä.
Itse kyselin leikkimökkiä tehdessäni, päädyin kumminkin sen itse tekemään. Höylätty runko, siihen päälle vaikka vaneri tukemaan rosteripeltiä ja päälle vielä höylätyt kaiteet. Tavarat ei paljoa yli satasta tehneet. Mäki kumminkin neljättä metriä pitkä. Leikkimökin toisesta kerroksesta ulos.
sellaista isoa mustaa viemäriputkea voisi kanssa kokeilla liukumäeksi
"sellaista isoa mustaa viemäriputkea voisi kanssa kokeilla liukumäeksi"
Pelkän putken hinnalla tekee jo isomman liukumäen itse. Ellei sitten jonkun pihaliittymän alta varasta putkea.
Itsekin olisi tarkoitus tehdä liukumäki kun tuo luminen taitaa sulaa lähiaikoina. Puusta tarkoitus tehdä runko ja ohuesta vanerista kerrostamalla liukutaso. Pintaan ohutta rosteria. Ei taida valmiita suunnitelmia olla missään, joten pitänee itse piirrellä luonnokset.