En kuulemma saa mennä imurin harjasuuttimella sohimaan. No millä sitten?
Ei taida olla kovin siivousintosta porukkaa täällä, katotaan vaan jääkiekkoa vaikka toisella on elämän ja kuoleman kysymys taas auki No, voi olla et vahingossa tulee sitte imuroitua!
Joo, Suomi voitti, mutta taitaa olla tiukat paikat sielläkin…???
Sittenhän se nähdään mikä/kuka siellä lopussa seisoo…! Imurissasi oli kai säätömahdollisuus…? Tuo on vähän alan ammattilaisen hommaa, en oikein suosittelisi sillä pienemmälläkään teholla…?
Mä sulle säädöt näytän ruotsin poika… Selluloosa-pitoiseen menu’un tulee lisäksi ripaus ruotsinlippuhöystettä Maamme-laulun soidessa romanttisesti taustalla. Tarjoilija pukeutuu sinivalkoisiin.
Jaa että lammellit on vaarassa jos rupean niitä imuroimaan. Eli tarvitaan ammattilainen. Ois nyt luullu että ite pystyy puhdistamaan yhden pahasen pumpun.
Kokeile lehtipuhallinta.
Okei… Vaikutat kaverilta joka ei harrasta sarkasmia näissä asioissa, joten otan tuon nyt tosissani. Tunnustan että menin nyt kumminkin kokeilemaan imurointia. Lamelleille ei käynyt kuinkaan, mutta ei pölyillekkään. Vaikuttaisi ihan rasvapölyltä (vaikka on olohuoneessa). En tiedä lähtiskö puhaltamalla sitten. Mitäköhän ne ammattilaiset mahtavat tehdä että saavat puhtaaksi… Tuohon tarvitaan jotain tököttiä varmaan.
Ei lehtipuhaltimen ehdottelu mitään sarkasmia ole...,mutta jos ei kerran imemällä rasva irtoo niin...? Mutta aivan pätemisen tarpeessa voisin ehdottaa CRC Bräckleen...! Tämmöseksi tämä nyt meni...; Pitäskö lähteä Suomi kakkosneloseen...!
P.S Voit hypätä mainoksen yli klikkaamalla mitä haluat...!
En ymmärtäny, se on varmaan ihan mun onneni. Ellet vihjaa crc:llä että minä kitisen? No vihjaile rauhassa. Jos kestät sitten sen että minä vihjailen aina paremmin takaisin. (Say yes, boss).
Multa muuten löytyy imuri jossa on puhallustoiminto. Mutta teho on tietysti sama mitä imussakin, niin eipä se lehtipuhallinta pese. Lehtipuhaltimet on kamalan pöriseviä ja isoja laitteita, ajattelin että se saattoi olla sarkasmia kun itse puhuin imurioinnista ja sitä ei sitten saanu tehdä.