Mökin terassin runkorakenne epätavallisella tavalla

Minulla on ajatuksena tehdä hieman epätavallisella tyylillä terassin runkopohja. Syy siihen on että terassin  puolen maa on hyvin kumpuilevaa ja kivistä, mikään harkko perustus ei onnistu. Minulla on ajatuksena tehdä alarunko ja kantava runko kulmaraudasta, jotka pultaan ensin perustuksiin 300mm pystyyn, sitten vaakaan 4000mm varsinainen tukiaisa puolen metrin välein. Sitten tukiaisan päähän tulee kairamallinen perustussäätötolppa. Mutta peruskantavuus tulisi perustuksista. Koko 8.5m x 4m kokoiselle terassille tulisi mökin perustuksen rungosta
ta. Mistä liite. Onko teidän mielestä ok?

Ajatus on kaunis ja haitekkia. Kulmarautojen pulttaaminen sokkeliin niin, että rakenne kestäisi palkeilta tulevan momentin ei ehkä onnistu. Mä lähtisin kehittelemään terassin runkoa kestopuusta. Säätöruuvit korvaisin harkkopilareilla. Ja palkit välttäisivät harvemmassakin.

Tuskinpa toimii tai ei toimi eli voit takoa sen rungon raudasta, mutta älä kiinnitä sitä mitenkään mökkiin, sillä ne saattavat liikkua eri tahtiin/tavalla. Runko pilariharkkojen varaan. Jos kaikesta huolimatta kiinnität sen mökkiin, niin nivelellisesti.