Muuripadan ulkohormi?

Mökille pitäisi hankkia muuripata ulos ja Parran rst-pata pata vaikuttaisi paremmin sopivalta, koska on puolet kevyempi kuin Narvin Kota. Ongelmaksi on muodostumassa ulkohormi. Parralta tarjottiin tavallista savupiippua, mutta en halua maksaa turhasta eristyksestä. Parralta arveltiin, ettei Kota-padan ulkohormi sovellu, koska Parran hormilähtö padan takana on 145 mm ja Narvilla se on pienempi eli 140 mm. Onnistuisiko noita kuitenkin jotenkin sovittaa yhteen? Esimerkiksi jollain lisäosalla tai sahaamalla rautasahalla Parran hormilähtö poikki…

Itse käyttäisin sahaa, vasaraa ja hieman väkivaltaa. Kyllä ne röörit sopivat toisiinsa.

Kannattaa itse tutustua konkreettisesti ja ajatella ensin, Tältä palstalta tiputetaan neuvoja tutustumatta/tietämättä mitenkään ongelmaan/ongelmasta.

Ainakin Parran antamassa mittapiirroksessa hormilähdön halkaisija on 140mm. Kysypä uudestaan kuinka suuri se todella on.

Kun mä “tiputtelen” neuvoja, ne perustuvat omakohtaiseen kokemukseen. Ja aina joku on länkyttämässä, eikä itse anna minkäänlaista neuvoa. Elikkäs mitenkäs Monta tämän asian ratkaisisi. (“Käänny asiantuntijan puoleen”, vai miten?)

Montahan antoi jo käsityksensä, joten toistetaan se ilman lainausmerkkejä:

Kannattaa itse tutustua konkreettisesti ja ajatella ensin, Tältä palstalta tiputetaan neuvoja tutustumatta/tietämättä mitenkään ongelmaan/ongelmasta.
Sitten vielä uudestaan lyhennettynä:
Kannattaa itse tutustua konkreettisesti ja ajatella ensin.

Sorry, nyt ymmärsin. Tuo eka lause oli tarkoitettu kysyjälle eikä mulle. Hyvä neuvo.