Pohjamaalin päälle kittaaminen?

Voiko pohjamaalin päälle tehdä vielä kittausta? Kipsilevyseinät hiottiin ja kitattiin ennen maalausta, mutta kuten arvelinkin, ei aivan riittävän hyvin mikäli haluaa aivan tasaista (kuten minä). Jäi koloja/uurteita, jotka haluaisin sileäksi. Itse olisin paikannut ja hionut tarkemmin jo alussa (perfektionisti), mutta mies oli sitä mieltä että riittää. Hän uskoo että ne eivät tapetin alta näy, mutta minä en siitä takuuseen mene, enkä halua tapetointivaiheessa huomata että jäävät näkyviin.

Jos voin kitata pohjamaalin päälle, niin maalaanko sitten vielä toiseen kertaan pohjamaalilla? Tällä hetkellä tämä on suunnitelmani. Pohjamaalin päälle tulee tapetti.

Tämä on eka remonttini. Ala kiinnostaa joten haluan hyvää jälkeä. Remontin edetessä pidän huolen että jälki on tasaista jo varsinaisen kittaus/hionta vaiheen jälkeen. Toivon että saan tältä asiantuntevaa apua, monilla keskustelupalstoilla kaikki ovat eri mieltä kaikesta ja tuntuu ettei tiedä kenen sanaan on luottaminen.

Hio ensin se pohjamaalattu kittausta vaativa alue (telan jälki tasaiseksi). Sitten uusi kittaus ja hionta sekä pohjamaali ko. alueelle.

Näin hyvä tulee, vaikka maalattavaksi.