Hei,
En tiedä onko tämä oikea paikka kysyä, mutta kokeilen nyt täältäkin onnea ongelmaani.
Olen nikkaroinut vaikka ja mitä, mutta nyt tarvitsen projektiini rakennusluvat ja jonkun joka osaisi hoitaa ne kuntoon puolestani.
Lupa-asioissa olen ihan pihalla ja en ymmärrä niistä mitään. Tuntuu mahdottomalta projektilta löytää ihminen, joka saisi tämän projektista hoidettua. Uusi kohde on 40m2 vapaa-ajan asunto Karkkilassa. Aina tulee vastaan, että kohde on liian pieni ja siksi en vastaavaa mestaria/vastaava työnjohtajaa ole löytänyt.
Saisiko tätä kautta suosituksia jostain henkilöstä/yrityksestä joka voisi auttaa tässä asiassa.
Olen ollut yhteydessä monesti karkkilan rakennusvirastoon, mutta vastauksia tähän pulmaan en ole saanut.
Kiitos tuhannesti jo etukäteen.
Kunnasta saa lupapaperit ja apua niiden täyttämiseen. Tosin aika monessa kunnassa hakemus tehdään “sähköisesti” mutta silloinkin viranomaisten pitää auttaa koska apu sisäktyy rakennuslupamaksuun. Jos teetät mökin jollain mökkitoimittajalla niin myös he auttavat lupa-asioissa ja hommaavat vastaavan työjohtajan. Jos teet itse niin silloin pitää vain kysellä vastaavaa ja siinäkin asiassa kunnan rakennusvalvonta yleensä voi auttaa koska heillä on tietoa ko henkilöistä.