Saari Keittiöt, epävarmaa toimintaa

Muutin uuteen asuntoon/taloyhtiöön jossa on Saari-keittiöt ja vaatehuoneen kalusteet kaikissa asunnoissa. Monessa asunnossa on ollut asennusvirheita, myös minulla. Olen reklamoinut rakennusyhtiölle ennen asuntojen luovutusta 12/22. Vielä 08/23 ei ole käyty korjaamassa virhettä. Kaapin ovet asennettiin väärin päin aukeamaan.
Tilasin 02/23 heiltä mittakuvilla muutaman senkin, että ne sointuisivat keittiö-olohuoneessa yhteen. Tarjous/kauppasopimus allekirjoitettiin 03/23. toimitusajaksi ilmoitettin 04-05/23 kuun vaihde. Kun kyselin senkkejä toukokuussa, niin myyjä ilmoitti ettei ole vielä laittanut niitä tehtaalle tekoon? Uudeksi toimitusajaksi ilmoitettiin elokuu -23. vielä on muutama päivä kuuta jäljellä.

Aikaisemmin Saari-keittiöt ja Pinjasto Oy (tehdas Salossa) oli samaa yritystä. He erkaantuivat 2023 vuoden allussa. Onko tällä näin suuri merkitys, en tiedä. Teetin muita kaappeja toisella yrityksellä ja heiltä sain kuukaudessa tuotteet.
Olen asiasta ilmoittanut myös rakennusyhtiölle, että tietävät miten k.o. yritys hoitaa reklamaatiot.