Testaa millainen remppaaja olet

Täällä voi käydä testaamassa osuvan ja hauskan testin avulla millainen remppaaja olet.  :)

http://www.urakkamaailma.fi/remppaajatesti

kuva

Kuka olis ikuna osannu arvata?!  

Terkuin mainoksen uhri

No nythän meil on susta kuvakin. Mä kyllä hiukan epäilen josko malttaisit noita teknisiäkään jättää muille.

Mä en uskalla tommosta testiä kokeillakaan, ties mikä remonttipeikko olisin…

Tiiän kyllä tarkkaan mihin mä (kahvinkeittäjän suuressa ominaisuudessani) kenetkin määräisin. Taitaisin lentää siipineni täältä pihalle jos kertoisin mihin hommaan teijät kenetki laittaisin :smiley:

No mut kyl mää vaa niimpal teist kaikist jurottajist tykkään (aina ku ootte mun kaa samaa mieltä) <3

Munt laitettais varmaan niskasta pitäen nuuskimaan ne ahtaimmat välit sieltä räystäältä.

Aa, tässä oli kyse meijän remppatalkoista! Okei. Eli konsultti ois ekana paikalla kertomassa mulle vähän kaikesta, muttei kuitenkaan omasta mielestään mistään tarpeeks. Sit selailisin mr.Bigin piirtämiä detskuja ja kaikki ylimääräset paperit syöttäisin ruosulle. TheLVImies vaihtais meijän varaajan yhdessä Japin kanssa. Ötzi neuvois mistä löytyy reijät ja asentais ehkä pari korvausilmaventtiiliä. Sähköhommat jäis noille tän palstan hattivateille, joiden jutuista en tajua hölkäsenpöläystä. TI-mies tekis vedenpoistot ja jois pari Karhua että saadaan matskua sorastuksen rakeisuustestiä varten. Kvkj eristäis yläpohjan mun rintsikka/tuulipukukankaalla. Rakrak nostaisi käsivoimin laattojen kannet että Pm voi asentaa radonputkiston. Marksto putsais LTO-kennon, eikä vastais mihinkään mitä mä kysyn, mutta kääntäis talkoolaisten puheet kuitenkin Venukseksi. Pete tulis paikalle aivan liian myöhään ja joutuis rangaistukseks olemaan pelkkä valtakunnansovittelija. Ei toivoakaan ylennyksestä. Loput koheltais joukossa ja heittelis lentäviä. Minä tietysti puhuisin taukoamatta ja keksisin miten sekottaa kaikkien muiden valmiit ja hyvät ideat. Unohdinkohan mä nyt jonkun erityisen... No jos mä satuin unohtamaan, niin se henkilö saa tarjoilla mulle vaikka omppuja kerran päivässä ja neki menis väärään kurkkuun vähän väliä niin että posket punottais.

heart Kiitti oikeesti teille kaikille jotka ootte auttanu mua näinä kauheina ja synkkinä aikoina! Apua. Täähän kuullosti ihan joltain jäähyväispuheelta. Itseasiassa mun täytyykin nyt sanoa että...

Hah!! Älkää ees villeimmissä unelmissanne kuvitelko että lähtisin kulumallakaan. Kunnes banni/ terve rakennuskanta Suomessa meidät erottaa. Tai no, jos Monta palaa tänne, niin sitte mullekkaan ei jäis enää suunvuoroa :D

PS. Suomi24-toivotukset on tästä lähtien avoimia rakkaudentunnustuksia.

​Mä oon pidätelly yhtä asiaa nyt jo todella pitkään. (Puhun taas yksinäni)

Mun on vaan aivan pakko julistaa ääneen että muutamat nimimerkit täällä on vaan NIIN parhaita, että nauran aina kun näen ne, vaikken tiedä tyypeistä mitään: Hartiapaniikkirakentaja, uimaanhaluava ja Putosiko kynä? Ahhaahhahhaa!!!! laugh  Rispektii!!! 

Jatkakaa. cool