Kylmän ulkovarastomme ulko-ovessa on oven alaosassa tuloilmaventtiili. Kylmää ilmaa tulee siten sisään, mutta rakennuksen yläosassa ei ole lainkaan poistumisen sallivaa venttiiliä tms. Olisiko parasta lisätä sellainen? Nyt ilma näet ei vaihdu juuri lainkaan.