Sievit on hyviä. Varsinkin se sandaalimalli kesällä. Suosi suomalaista.
Ei kannata maksaa liikaa, kunhan on hyvät. Toki vaatii tuuria ja taitoa valita halvat ja hyvät, mutta kyllä kalliillakin sutta saa. Kenkiin kannattaa ottaa tuntuma, ettei rauta nirhaa varpaita irti ja samalla kengänkokoa pienemmäksi, siinä kun ei säästä. Haalareissa taskuja kun riittää ja vähän hengittääkin, niin ei niistäkään päiväpalkkaa kannata maksaa.
Riippuu tietysti mitä tekee. Itselle parisataa euroa kunnon kengistä ei ole juuri mitään. Kuitenkin sen 10-tuntia päivässä pyörivät jalassa parisataa päivää vuodessa. Kuten myös haalaritkin tai tosin itse käytän vain housuja. Snickersin housut olen todennut kestäviksi ja minulle sopiviksi.
Joopa joo… Rakentaa omakotitaloa pähkäilee kahtaparia kenkiä ja haalareita…
Ps. TARJOUSTALOSTA edulliset sateenvarjot, jospa tuleekin sadekesä.
itse suosittelisin blåkläderin X1500 työhousuja jollaiset hankin 1/2 vuotta sitten oman projektini vuoksi. ovat pirun tyyriit mutta hyvät ja pitäisi olla kestävät paksun kankaan sekä "sauma takuun" vuoksi eli jos jokin sauma aukeaa tai alkaa pykimään niin byysät mukaan kauppaan josta ne on ostettu ja myyjän kuuluu antaa nikottelematta uudet.
Piilomainontaa…
Olen samaa mieltä. Toivottavasti täällä on riittävästi järkeä ja tajua, kun bisnessmarkkinoilla ei pärjätä, niin piilomarkkinoidut eli tuotteet ovat niin huonoja, että niitä ei kannata ottaa maksuakaan vastaan eikä siis edes ilmaiseksikaan.
Kun te varastatte täällä markkinoimalla, ettette omin avuin saa leipäänne henkenne pitimiksi ja syötte täällä törkeästi palstanpitäjän pöydästä, niin miten tuote voi olla edes mitenkään kelvollinen. Ei ole!
Suoli24-tyyliin ajaudutaan taas laadukkaalle sivuladulle. Jään odottamaan muita käyttökokemuskommentteja ja jätän nuo asiattomuudet huomiotta.
"Suoli24-tyyliin ajaudutaan taas laadukkaalle sivuladulle.
Siirrypä sitten sinne mainostamaan.
Reipasta menoa.