näin maalaisjärellä: reklamoi kirjallisesti ja vaadi uutta tavaraa tilalle ja vanhat vaihossa veks! sitte kannattas vähä kysästä vinkkia vaikkapa alueen kuluttaja-asiamieheltä… varmaan joku palstalainen tietää/löytää ihan oikeet lainkirjaimetki tähän mut tämmöstä ite lähtisin yritämään. eihän uuven autonkaan ovien sisäpuolellakaan saa olla lommopja tms saissee;) sorry vähä ontuva rinnastus mut idea tul varmaan selväks!
Yhteys myyjään, ja vaatimus tulla vaihtamaan ovet.
Ole paikalla vastaanottamassa ja tarkastamassa uusi toimitus.
Virheellistä tuotetta ei tarvitse hyväksyä toisen osapuolen vähättelystä huolimatta.
Reklamaatio tehtaalle,jos ei tapahdu mitään, valitus kuluttajariitalautakunnalle. Odottelet n. vuoden ja saat suosituspäätöksen asiaan,mitä ovitoimittajan ei ole pakko noudattaa. Näin tämä menee.