Tuttavan työmaalla oli pari vuotta sitten Igor-niminen virolainen rappari. Työn jälki oikeinkin erinomainen. Tarvisin nyt omalle työmaalle mutta yhteystiedot hävinneet. Jos jollakulla on yhteystietoja niin pistä yksityisviestinä tulemaan. Kiitos.
Kyllä niitä rappareita löytyy täältäkin, vai polkaskos se hintoja ? Ei se ihme ole kun täällä kävelee työttöminä rappareita pilvin pimein. os. 66 löytyy Hämeenkadulta Lahdesta, menes sinne kysymään olisko siellä virolaisia rappareita.
Jos Igor kaksi vuotta sitten rappasi niin ei tuo vielä todista siitä ja sen kestävyydestä…
Ei todista ei. Ei todista vaikka sen olisi Mattikin tehnyt.
Mutta en kysynyt sitä nyt vaan yhteystoetoja.
Igor on ammattimies ja osaa rapata. Mä luulen, että sillä on nyt töitä ihan tarpeeksi.
Tiedän toki, että Igor on hyvä eli halpa ja reipas rappari. Mutta vähän vaan ihmetelin ettei hänestä ole jääny edes osoite tietoja,on hän aika vikkelä.
Kysypä siltä tuttavaltasi ne yhteystiedot siitä palkanmaksukuitista/laskusta/maksukuitista, koska siihen on merkittävä kaikki tiedot tarkasti. Jos Igor oli esim. ns. verokirjalaisena eikä yrityksenä, niin silloinhan tiedot löytyvät myös siltä sotukuitin jäljennöksestäkin eikä vain palkkakuitista.
Ne tiedothan löytyvät tarkasti ja varmasti, joten sinulla ei ole näin ollen ollenkaan huolta. Ei ku kysymään tuttavaltasi. Kyllä hän Sinua auttaa. Igorinkin löytäminen pelkällä osoitteella Suomi, on melko vaikeaa, mutta joulupukin (satua hänkin) löytäminen on jo paljon helpompaa.
On sulla, monta, monta murhetta kannettavana omiesi lisäksi.
On kuitti ja puhelinnumerokin mutta tiedän numeron muuttuneen. Kyselin yhteystietoja, en sitä, mistä sitä voi etsiä.
Ei minulla ole mitään murhetta. Eikös se murhe ole Sinulla Jasu, kun täällä murehdit?
Ei niissä kuiteissa tarvitsekaan puhelinnumeroa, se ei ole myöskään virallinen tunniste, sillä Igor saattoi senkin sanoa, miksi vain. Eli perävalot eivät jäänneet pätkääkään näkymään.
Varmaa ainakin on, että se puhelinnumero on varmasti sama kuin ennenkin. Miten ne numerot voivat muuttua?
www.saunalahti.fi
Kysy tuolta.
Kun itse tiedät vastauksen, niin miksi täällä kyselet?
Sinähän sitä kyselet, miten puhelinnumero voi muuttua.
No ei puhelinnumero voi muuttua, mutta vastaaja voi, jos väännetään hieman rautalankaa. Menikö nytkään perille?