Vuolukiven puhdistus!

Jaahas!

Auttakaas, kun on nyt ne maukkaan juustokrakovan rasvat vuolukiviuunin kivessä sekä vuolukivisessä eduslaatoituksessa. Sitä on aika paljon, tulee nimitäin juustokrakovan himo aina aikaajoin.

Millä siitä rasvasta pääsee eroon? Siis siinä kivessä...

Universal Stone on yksi hyvä aine. Ostin aikanaan aineen rakennusmessuilta. Puhdistettu bensiini on myös hyvä aine. Jos muu ei auta niin lopeta herkuttelu, vaikka makkara onkin hyvää!

Juu, tiedän sen tuotteen kyllä. Voisin kokeilla muta ulen sen olevan hieman liian hiova. Testataan. Juustokrakovasta en luovu!

Eikös sitä saanut jotain ainettakin millä tuo vuolukivi käsitellään ja sen jälkeen ei shaiba tartu enää niin hanakasti…? Muistelisin lukeneeni siitä tällä sivustolla… No, haku päälle vaan.

Omakohtainen kokemus vuolukivilaatasta lattiassa takan edessä. Noin vuoden asumisen jälkeen laatat olivat pieniä lommoja täynnä. Olin ollut vähän huolimaton kun tyhjensin tuhka astiaa ja lisäksi lukuisia jälkiä tuli tehtyä hiilihagolla. Vuolukivi on liian pehmeää lattiaan. Kaikki käsistä peräisin olevat rasvatahrat olen puhdistanut hyvällä menestyksellä universal Stone puhdistusaineella. Aineen olen ostanut rakentajain messuilta esittelijältä.

Näkyy olevan nim. merkki Konsultin kirjoitus v. 2007, kait se on kovasana kun se universal on taas tapeetilla.